Леон
"Подяволите, Леон изслушай ме"
"Виж, Ема, не мога цял живот да се занимавам с теб. Да, бих те изчукал ако не беше виновна цялото училище да говори че члена ми е малък"
"Но това е важно."
"Важно което отново ще свърши в тоалетните ли?" Затворих шкафчето си и тръгнах към паркинга на училището а Блондито ме последва. Бях забравил колко е настоятелна.
"Става въпрос за Лили" уви ръката си около бицепса ми и се спряхме. Погледнах я и изчаках да говори. Какво за Лили? "Знам причината за раздялата ви"
"Разбира се ме я знаеш нали госпожицата ти е приятелка. Сигурно постоянно повтаря че съм й изневерил. А поне щастлива ли е с онзи идиот?"
"Онзи идиот е виновен за всичко"
"Знам. Чакай малко.. ти откъде го знаеш това"
"Аз... дълго е"
"Тогава давай на кратко понеже скоро трябва да взема сестра си"
"След като излязоха всички слухове че Лили е била "виновна" за загубите ви с Макс обсъдихме някои неща и ми каза плана си да ви раздели. От мен искаше да му помогна. Съгласих се понеже тогава бях толкова ядосана че ме заряза заради нея."
"Какъв е бил планът ви?"
"Аз да се сближа с нея и след това на нова година да ни види как се натискаме" затворих очи. Бях бесен. Значи когато се е извинявала на Лили не е било истинско а тя й е повярвала. Как могат да си играят така с нас? Били сме техните кукли на конци. "Няколко дни преди това наистина се сближих с Лили. Беше толкова мила с мен предвид държанието ми за това му казах ме няма да го направя. Не го заслужавахте. Но ето че беше решил да го направи. След това уж случайно е видял Лили да плаче и я е утешил и така се сближава с нея. Иска да спи с нея." Чувайки последното изречение кръвта ми започна да кипи.
"Той докосвал ли я е?"
"До колкото знам не. Тя не иска"
"Ти къде беше толкова време? Трябва ДС говоря с нея"
"Ако не иска да те изслуша ще говоря и аз с нея"
"Благодаря"
Лили
"Макс искам да те питам нещо"
VOUS LISEZ
Огледален свят
Roman d'amourЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...