34- Скандал

85 7 0
                                    

Два месеца и три дни по късно тази историята продължава. Принципно мислех да не я довършвам, но след като едно момиче ми писа че иска да продължа означава че поне на един човек му е интересно какво ще се случи така го правя за нея и за останалите които я харесваха(ако има такива де😅)


"Съжалявам за днес" проговори Леон след като паркира колата пред вкъщи.
Затворих очите си и вдишах дълбоко за да не покажа гнева си. "Сърдита си ми нали?"

"А нямам ли право? Цял ден не ми отговаряш на съобщенията, по време на мача се направи че не съм там а за партито да не говорим. Все едно наистина ме нямаше. Все едно не съществувам. Говореше с всяко едно момиче което се сваляше с теб докато аз седя до теб и се моля да спреш, да се обърнеш към мен и да ме прегърнел или целунеш. Или поне само да ме погледнеш в очите, Леон" извиках последното и обърнах главата му към мен. Очите му бяха насълзени. "Защо плачеш?" Попитах го все още ядосана. Да, нещо в мен се смекчи, но няма да забравя държанието му. Това момче не е от хората които плачат. Никога не съм го виждала така. Или е прекалил с пиенето или нещо го тормози. А може просто да се прави на интересен.

"Зашито е вярно. Имаш пълното право да ми се ядосваш и викаш."

"Какво се случва?"

"Нищо"

"Защо се държиш така"

"Обичам те!"

"Така ли ще ми показвал любовта си? Не я искам тогава" веднага след като изрекох последните си думи излязох от колата. Без дори да се обръщам влязох в къщата и веднага влязох в хола.

"Къде да момчетата?" Попита ме леля

"Решиха че ще останат още малко. Аз се прибрах с Леон"

"Добре мила. Отивай да си починеш"

"Лека нощ,лельо" качих се по стълбите към горният етаж,влязох в стаята си и седнах на мекото си легло поемайки си дълбок въздух за да се успокоя. Нервна съм му! Защо така се променя настроението му?

Може да си помислите ме съм лигла и си търся вниманието, но не е така. Ако бяхте на моето място щяхте да разберете какво ми е. Един от най близките ми който винаги е бил до мен изведнъж да се промени напълно а на края хоп да каже "обичам те" и всичко трябва да бъде наред. Да ама не!

Облякох пижамата си и изтрих грима си. Щом бях напълно готова си легнах на леглото и се загледах в телефона си за няколко минути. Беше пълно с публикации от мача и купона.

Включих телефона си в зарядното и си легнах удобно за сън. Беше тежък ден и просто исках да си почина.

Огледален святWhere stories live. Discover now