Утре е Коледа за това трябваше да стана рано за да отида да взема последният подарък който всъщност беше на Леон.
Взех му много малък албум за снимки. Горе долу формата на мъжки портфейл като в него ще бъдат принтиран наши снимки. Реших че е сладко. Аз също имам такова, но със семейни снимки. С брат ми, сестра ми, родителите ми, чичо, леля, Габо и други мои близки.
Един ден Леон го намери и му се стори сладко така че реших да му го подаря като разбира се си взех и за мен."Здравейте! Вие ли сте за албума?" Попита ме мъж на около 30 години?
"Да" отговорих му и ми каза да изчакам момент. Влезе в някаква стая и след малко се появи.
"Заповядайте. Може да ги разгледате и ако има някакъв проблем ми кажете и ще го оправя" подаде ми ги и започнах да ги разлиствам. Усмихнах се понеже зад всяка снимка имам спомени.
"Страхотни са. Много ви благодаря. Всичко е платено нали не дължа нищо?"
"Сега ще ви кажа" започна да търси нещо в компютъра до него "Лили Доусън, два мини албума. Да, платено е"
"Добре. Много ви благодаря. Весели празници!"
"На вас също" отвърна ми с усмивка и излязох от магазина.
Сериозно? Кога заваля? Извадих телефона от джоба си и звъннах на Габо.
"Къде си?" Попитах веднага щом вдигна
"С момчетата съм. Какво има?"
"Може ли да ме вземеш?"
"Да, изпрати ми адрес" каза за последно и затвори. Изпратих му адреса и след около 15 минути колата му спря пред мен. Отворих вратата и се качих. "Ще дойдеш ли с мен? Момичетата също дойдоха"
"Ами не знам. Трябва да оставя това вкъщи"
"Подаръка ли е?" Кимнах "остави го тук. Никой няма да влиза в колата ми спокойно"
"Добре" оставих чантата на задната седалка. След малко спряхме пред къщата на Леон. Разбира се! Малката Лиса ни отвори и веднага ме прегърна. "Хей слънчице ."
Малката ми се усмихна и с братовчед ми влязохме в хола а тя се запъти към кухнята.
"Здравейте" поздравих ги и прегърнах Ели и Фран. С Матьо си дадохме юмруче и му се усмихнах. Погледнах Леон който ме гледаше тъжно. Ядосана или не не искам да прекараме празниците гледайки се по този начин. Отидох до него и обхванах лицето му с ръцете си и поставих нежна целувка на устните му. След като отново погледнах очите му все още виждах този поглед. "Какво има?" Прошепнах му.
Нещо се случва. Хванах ръката му и го накарах да се изправи след което отидохме в кухнята където вече Лиса я нямаше. "Ще ми кажеш ли?"
ESTÁS LEYENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...