68- Купона

72 6 0
                                    

Леон

В Гърция е страхотно. Днес пристигнах и веднага отидох с братовчед си на плажа за да караме сърф. Обожавам морето. Лятото винаги е бил най любимият ми сезон и не само понеже не сме на училище тогава.

Видях че Лили е постнала нова снимка с три момичета които не познавам. Сигурно двете са братовчедките им до колкото знам от Габо и Джош.  Толкова е красива и усмихната. Докато я гледах по навик харесах снимката. Вече е късно да махам лайка тъй като е получила известие и не искам да си помисли нещо.

"Как си прекарваш в Гърция?" Попита Матьо веднага щом видях лицето му на телефона си.

"Страхотно. Вие как сте? Как е Франческа?"

"Добре. Почива си"

"Здравей Леон" показа се момичето и й се усмихнах. "Как си?"

"Добре съм. А братле, решихте ли къде ще ходим компанията?"

"Не още трябва да се съберем и да говорим всички заедно което сигурно ще стане след като се върнете от почивките си. Ако може обаче да бъде по скоро понеже не ми се иска да раждаме в самолета"

"Има три месеца спокойно. Веднага щом се върнем ще говорим"

"Боже" извика изведнъж Франческа докато гледаше телефона си.

"Скъпа какво има?"

"Всичко наред ли е?"

"Кой е този сладур с който е Лили?"

"Какво?"

"Виж, Любов" обърна телефона към него "дали има нещо? Виж колко е сладък"

"За какво говорите?" Направих се на объркан.

"Лили е качила стори"

"Хм интересно" казах незаинтересовано, но всъщност изгарях вътрешно. Влязох в инстаграм и видях какво е публикувала. Какъв е тоя плъх? Но мамка му виж ги. "Какъв е пък този глупак?"

"Виж колко е красив"

"Като плъх е. Какво му харесвате пък на тоя"

"Братле, какво ти стана изведнъж? Да не ревнуваш?"

"Ти чуваш ли се? За какво да я ревнувам? Не ще ме побъркате. Чао отивам са се къпя"

"Сега защо се разсърди?" Затворих без да му отговоря каквото и да било. Значи Лили си има нов така ли? Добре!

Огледален святWhere stories live. Discover now