Щом се прибрахме от училище реших че няма да спя за това просто седнах на бюрото и започнах да уча. Целият ден беше толкова странен а сега не мога да реша смотаната задача по математика. Защо? Дори не е трудна просто мисля за други неща. За Лиса, за това което Габо ми каза в колата, за Франческа. За Леон. Защо не ми излиза от главата този ужасен испанец? Трябва да го забравя.
Зарязах математиката и станах да се оправя нищо че имах повече от час докато Макс дойде. Дали да облека пола? Защо пък не. Времето не беше много студено макар да беше едва Януари месец.
Докато се гледах в огледалото чух че получих съобщение на телефона си. Взех го от бюрото и кой да видя? Леон. Само погледнах колко дълго беше съобщението и че започва с "знам че не искаш да ме изслушаш за това ще ти обясня така.." и оставих телефона си. Не ми се занимава с това сега.
Леон
Мислех, мислех и пак мислех. Държах се гадно с Лили днес, но след като разбрах ме има среща с Макс и със сигурност ще действа трябваше някак да я спра. Помислих си отново да отида у тях, но няма да ме изслуша както останалите няколко пъти. За това реших че ще й пиша съобщение което няма как да не прочете.
Леон: знам че не искаш да ме изслушаш за това ще ти обясня така.. Когато ме видя с онова момиче, не бях направил нищо. Тя ме целуна и точно когато щях да се отдръпна ти отвори вратата. Знам, че изглеждаше все едно съм съгласен с тази скапана целувка, но не беше така. Вчера разбрах че всъщност Макс е бил виновен за всичко. Истината е че повече от месец ме заплашваше че ако не се разделим съм вън от отбора а когато тренера ти е роднина е лесно. Все пак не го направих. Не те зарязах понеже те обичах и продължавам да те обичам, но всъщност той е бил виновника за раздялата ни и то за да може да тръгнеш с него. Може да не ми повярваш или да не ми простиш, но исках да ти го кажа все пак да пробвам, но моля те не се връзвай на Макс той иска да се подиграе с теб а аз да страдам понеже знае ме ти си целият ми сеят. Обичам те безкрайно.
ESTÁS LEYENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...