"Итън" изстенах името му "трябва да спрем"
"Спри ти понеже аз не мога" продължаваше да ме целува. Аз съшо не мога да спра. Защо не мога? Какво ми става? Аз обичам Леон, но Итън..
отдръпнах се от ръцете му и ги погледнах. Искам го. Хванах ръката му и го завлякох на някъде. Не знам на къде. Пияна ли съм? До преди малко не бях. "Лили сигурна ли си?" Попита след като поставих ръцете си върху тялото му. "Утре ще съжаляваш""Нека мислим утре за това" надигнах се на пръсти и го целунах. Той веднага ми отвърна и постави ръцете си върху талията ми а моите зарових в косите му като леко го скубех. Бързо ги преместих към копчетата на ризата му и започнах да ги откопчавам а след това пред очите ли де показа една доста хубава гледка. Стегнатият му корем. Момчето зарови главата си във врата ми и поставяше нежни целувки карайки ме да полудявам.
С едната си ръка галеше ръката ми от китката към рамото докато не стигна тънката презрамка на потника ми и я свали. Отдръпна се леко за да ме погледне и щом го направи поставих ръцете си на копчето на късите му панталонки. Тогава усетих как дишането му се затрудни. Откопчах копчето и свалих ципа. Огледах се наоколо и щом бях сигурна ме няма никой който да ни види свалих панталоните оставяйки го само по боксерки."Не е честно" каза изведнъж "аз съм гол а ги си облечена" и така се зае да съблича потника ми. Очите му се залепиха върху гърдите ми а след тях и устните му. Ръцете си пъхна под полата ми а след това я свали.
***
Лежехме върху пясъка чисто голи. Итън си играеше с косата ми и гледахме звездите. Единствено се чуваха вълните на морето и тихата музика. Какво се случи току що? Аз и Итън... беше хубаво мамка му.
"Лили"
"Хм?"
"Съжаляваш ли за това което се случи?"
"Не. Исках го. Ами ти съжаляваш ли?"
"Не, аз също го исках. Още от сутринта щом излезе от къщата."
"Какво?" Изправих се в седнало положение и го погледнах а той последва примера ми. "Искал си да правим секс а същевременно ми помагаше да накарам Леон да ревнува?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Огледален свят
RomansaЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...