"Тогава защо се напрегна?"
"Не съм се напрегнал" след това отново отвърна погледа си на другата страна.
"За какво говорихте с Ема и защо спряхте след като влязох в кухнята?"
"Нищо важно"
"Не ме лъжи!"
"Боже мой, Лили писна ми от ревността ти. Кога ще спреш с тези глупости и ще разбереш че си ми всичко?" Попита ме вече с по омекнал глас. Да обаче не успя да смекчи нищо в мен.
"Когато спреш да ми даваш поводи за ревност!"
"И какви поводи ти давам по точно?" Отново си позволи да ми повиши тон.
"Леон, всички знаем каква връзка си имал с Ема. Днес се появява вкъщи, идва след теб след като се напрегна от въпроса на Макс и какво друго... а да след като влязох замлъкна, държиш се ужасно с мен от няколко дни а аз не съм го заслужила!" Сълза се стече от окото ми. Леон просто ме гледаше без да казва нищо. "Чакам обяснение!"
"Нямам"
"Добре тогава. Не искам да те виждам докато не ти дойде обяснението."
"Какво? Наистина ли го правиш? Заради някаква тъпа караница?"
"А ти какво би направил ако аз се държа с теб по този начин? Или да си говоря скришно с момчето което мразиш?"
"Не съм си говорил скришно с нея"
"Ами какво правихте?"
"Писна ми от тази тема!"
"Нали ми обеща че няма да имаме тайни"
"Нищо не сме правили с Ема"
"Знаеш ли какво? Все ми е едно вече ми омръзна." излязох от кухнята и отново отидох в хола където бяха останалите. Седнах до Франческа и след малко се появи и той сядайки на мястото си.
Вечерта не завърши по съшият начин по който започна. С усмивки, музика и щастие. Завърши с пълна тишина, гадни погледи и без никакво настроение. Страхотна Коледа нали?
"Сигурна ли си че не искаш да ти помогнем?" Попитаха ме Франческа и Ели след като сигурно пет пъти им повторих че ще се справя.
"Да,спокойно с батко и Габо ще изчистим. Вие се прибирайте да си починете"
"Добре. Ще се чуем утре" изпратих ги до вратата и щом тръгнаха отидох до кухнята където взех един голям черен чувал. Върнах се в хола където бяха Джош, Габо и все още Леон.
YOU ARE READING
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...