11-Мача

141 7 0
                                    

Лили

"Нали предпочиташе Матю? "

"Все още е така,но не ми пречи"

"Ти нямаш ли да се подготвяш за мач вместо да ме дразниш? "

"Имам, но сега съм със сестра си" каза и с поглед потърси сестричката си.

"Знаех си"

"Какво? "

"Че си много мил, но се правиш на готин пред другите. Ако не беше вярно нямаше да си тук с малката. Щом видя Амели и Лиса заедно очите ти блестеха. Ти си добър човек"

"Няма ли да млъкнеш? Не те интересува какъв съм разбра ли? "

"Нещо се е случило за да се държиш гадно с хората или по точно с мен. Въпреки това ако някога искаш да споделиш винаги ще те изслушам" каза и извиках сестра си за да се прибираме.

"Бате, може ли на мача да съм при кака Лили и Амели? " попита го Лиса и погледнах Леон.

"Ще видим" отговори и малката продължи да се люлее на люлката

"Чао Фернандез"

"Чао Доусън"

***

С леля, чичо Джош и Амели отидохме на мача на Габо. Няколко минути след като се напълниха всички Места двата отбора излязоха на леда.

Между другото Леон позволи на Лиса да бъде с нас за да не е сама. Сигурно Родителите му не са могли да дойдат.

Мача мина и нашите спечелиха. През цялото време Леон гледаше към нас. Сигурно проверява сестра си.
Все едно ще я изям.

Станахме и двете момичета се хванаха за мен. Излязохме и зачакахме пред вратата от която ще излязат момчетата. Имаше много хора които ги чакаха да излязат.

Ето ги и тях. Щом първият се показа всички започнаха да викат и ръкопляскат. Хокеистите също се включиха.

Леон и Габо дойдоха до мен. Поздравих ги и те гушнаха момичетата.

"Хареса ли ти играта Лиса? " попита сестра си и тя усмихнато кимна. "Готови ли сте за парти?" извика той и всички продължиха да виковете. Боже.

"И ние ли? " попита Амели.

"Не. Ние отиваме за сладолед" каза леля ми и щом малките стъпиха на Земята едната хвана ръчичката на леля а другата на чичо.

***

Партито се състои както винаги на една голяма поляна. Пълно е с коли и хора който пият и се веселят.

Аз съм застанала близо до колата заедно с Франческа и Ели  които си говорят а аз.. Аз съм се загледала към момчетата. Толкова са ми странни.

Матю, Тони и Кевин се държат мило с някой хора и Гандо с други. Защо?
За Леон да не говорим. С мен се държи като дявол. Но какво ли се е случило? Не може просто така да е започнал да се държи така с хората.

"ЛИЛИ! " Извикаха приятелките ми името ми което ме изкара от мислите ми "къде изчезна"

"Никъде. Замислих се"

"Да , но за кой по точно"

"Моля? "

"Гледаше момчетата. Кой е? "

"Никой не е. Зачудих се защо Леон се държи така с мен"

"Държи се така с всички"

"Не и с Амели и Лиса"

"Лиса е слабото му място"

"Момичета не знам за вас, но аз съм жадна. Искате ли нещо за пиене? " попита ни Ели сменяйки темата. Поклатихме отрицателно глава и тя тръгна на някъде.

"Кога започна да се държи така?"

"Преди.. Може би четири години. Иначе сме много близки. Майките ни са приятелки и често се срещаме, но наистина не е същият" каза тя и изведнъж ме погледна "би ли ми върнала най добтият приятел? "

"Какво? "

"Или просто го накарай да се махне от тая Ема"

"Как да ги направя това? "

"Харесваш го"

"Не е вярно"

"Айде да не се лъжем"

"Не лъжа"

"За това ли постоянно мислиш за него? Или когато го видиш очите ти блясват? "

"Фран, това не е вярно. Защо говориш така? Той се държи ужасно с мен"

"Мисля че точно това те привлича към него"

"О я стига"
Тогава някой раши да ни прекъсне. Беше Крис. Този пък какво иска от мен?

"Здравейте момичета. Франческа би ли ни оставила малко насаме? " ох боже. Тя ме погледна и й кимнах за да ни остави. Така и направи

"Какво има? "

"Искаш ли да излезем? "

"Къде да отидем? "

"На среща?"

"Ол. Ами извинявай но не изпитвам нищо към теб"

"Това може да го промени" каза и леко погали ръката ми.

"Но аз не искам" казах му и бутнах ръката му. "Остави ме" тъкмо щях да се махна от това място когато ме стисна много силно за китката. "Пусни ме" започнах да се дърпам а той все повече и повече затягаше хватката си.

"Крис пусни я" извика се някой и избута Крис от мен.

Огледален святWhere stories live. Discover now