Приготвих се и сега отиваме на мястото на което ще се срещнем с останалите. Щяхме да се събираме в ресторанта в който работи брат ми.
"Защо се усмихваш?" Попитах момчето което търсеше място да паркира. Принципно винаги когато няма къде да паркира той се изнервя а сега..
"Заради теб!" Погледна ме за кратко и усмивката му стана още по голяма.
"Знаеш ли колко ми липсваше"
"Къде тръгна бе идиот такъв не гледаш ли къде караш" извика се по шофьора ма колата която за малко да се блъсне в над. "Ето на такива хора не трябва да се тава книжка. И ти ми липсваше бебче" колкото и сдържах смеха си за а не го ядосам още повече го изпуснах.
"Извинявай просто ми стана смешно"
"Развалих момента нали?" Засмя се леко и най накрая намери къде да паркира. "Някой от нашите хора знае ли?"
"Само Габо. Нали ми звъня за да пита дали съм готова и му казах че ще дойда с теб"
"А той между другото къде е бил?"
"Никаква представа" казах и слязохме от колата. Хвана ръката ми преплитайки пръстите ни и влязохме навътре. Видяхме компанията на една голяма маса и тръгнахме натам "добър вечер" поздравих ги и всички се обърнаха към нас. Тони ни погледна и подсвирна.
"Не знам дали е от роклята или от кавалера, но сияеш"
"Я стига" засрамих се и седнах до Ели. Леон седна до мен и преметна ръката си зад стола ми.
"Значи отново сте заедно?" Попита приятелката ми.
"Да."
"Е поне ще си изкараме една хубава почивка в Испания" обади се Кевин "без глупави момчета които да се карат с любимите си"
"Не бъде сигурен" ето и Франческа която отново е кисела. Погледнах въпросителни Матьо, но той ми направи знак ме не знае и той какво е направил. Никой не посмя да каже и думичка след това.
"Еее.." Габо се престраши първи "как е Лиса?"
"По добре е."
"На коя дата е операцията й?"
"5 Януари. Има твърде много време до тогава"
"Ще мине бързо" казах му.
"Понеже ще бъда с теб пред тези месеци"
YOU ARE READING
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...