*Hatırlatma*
Jhope: onlar hazırlanıyordu, sen ne diyordun jimin?
*Hatırlatma bitmiştir*
Jimin: y/n, Jun-
y/n: jimin benimle gelir misin?
Jimin: aaa y/n, ben birşey anlatıyordum ama. 🙃
y/n: biz konuşalım, sen sonra anlatırsın hadi.
Jimin: peki, jungkook sende gel de hazırlan
"Salondan ayrıldık ve merdivenlerde çıkmaya başladık. Ben önde jimin ve Jungkook arkamda ilerliyordu. "
y/n: jimin gördüklerini kimseye söylemeyeceksin.
Jimin: neden? Herkese anlatacağım.
y/n: seni öldürmemi istemiyorsan söylemezsin.
Jk: güzelim ama insanlar uyurken onları gizliden öpmek çok ayıp birşeydir..
"Neye üzüleceğimi şaşırdım. Jungkook'un kısılmış sesine mi üzüleyim yoksa öperken yakalandığım için kendime mi üzüleyim bilemedim?"
Jimin: senin sesin kısılmış..
Jk: birşey olmaz geçer.
y/n: saçmalama, kahvaltıda sıcak süt iç, boğazına iyi gelir.
Jimin: oww y/n sen kocanı ne kadar düşünür oldun?
y/n: jimin sus, benim yüzümden bu halde onu. İçin düşünüyorum.
Jimin: nasıl yani?
Jk: boşver jimin sen anlamazsın.
Jimin: tavşan Jeon, senden iki yaş büyüğüm benle düzgün konuş.
Jk: civcive bak sen, hyung ne ara bu kadar alıngan oldun?
y/n: off neyse...
"Hemen odama girdim ve kapıyı kapattım. En başta dün gece dağınık bıraktığım yatağımı topladım ve giyinme odasına girdim. Üstümü değiştirip saçlarımı taradım."
(Çantasız düşünün, veya kendi istediğiniz birşey de hayal edebilirsiniz)
"Giyinme odasından çıktım ve aşağı indim diğer herkes de indiğinde birlikte yemek odasına gittik ve masaya oturduk. Jungkook ve jimin karşımda oturmuş, jimin sırıtıyor, jungkook ise dirseğini masaya yaslamış yüzünü de eline yaslamış bana bakıyordu"
"Sakin kalmaya çalışarak kahvaltımı yapıyordum"
Jimin: hyunglar sabah bahç-
"Ne diyeceğini anladığımda yemek boğazımda kalmış öksürüyordum, Jin sırıtımı sıvazlıyordu, jungkook ise su dolu bardağı uzattı, hemen elinden aldım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...