KISIR DÖNGÜ İÇİNDE

117 16 8
                                    

*Hatırlatma*

"Deyip gülümsemiş ve dolabı kapatmıştım."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Mutfaktan çıkarken yüzümü asmıştım. Hâlbuki çok canım istemişti. Her neyse. "
.
.
.
"Bahçede oturuyor ve temiz havayı ciğerlerime çekmiştim. Üzerime örttüğüm hırka beni soğuktan korurken etrafı izlemeye başladım. Şuan için tek manzaram ise soğuk havanın esmesi ile suyu dalgalı olan havuz, yemyeşil çimler, sadece bir tane olan ve kocaman boyuttaki ağaç, etrafta duran sayısız korumalar ve güzel gökyüzüzü."

"Bıkkın bir nefes verdikten sonra kollarımı bağladım. Çalan telefon ile kollarımı serbest bıraktım ve yanımda duran telefonu alarak aramayı onayladım. Arayan kişiye yeni bakmıştım. Jimin görüntülü arıyordu. Sarı saçlarını elleriyle arkaya doğru yatırmış ve gülümsemişti. Kulağında ise Bluetooth kulaklığı takılıydı."

Jimin: nasılsın?

y/n: iyi, sen?

Jimin: hm.. istersen kendin bak.

"Demiş ve kamerayı çevirerek koltuğun üzerine bırakmış olduğu bir iki dosyayı göstermişti, ardından kamerayı kendine çevirdi. Bıkmış bir nefes verdi."

Jimin: küçük bir ara verdim ve dosyalara yemek ısmarlıyorum.

y/n: hm güzel. Başka başka ne var?

Jimin: Jungkook'u rahatsız ediyorum.

"Dediğinde kameraya odaklanmıştım. Kamerayı çevirerek masasında oturan ve dosyalara gömülen Jungkook'u gösterdi. Jungkook rahatsız olmuş bir şekilde kaşlarını çattı ve başını kaldırmadan konuştu."

Jk: Jimin kapat şu telefonu artık!

Jimin: çalışırken bazen böyle agresif oluyor.

"Jungkook bakışlarını bu yöne çevirmiş ve önündeki dosyayı kapatmıştı."

Jk: Jimin, beni kimin gözleri önüne seriyorsun? Kiminle konuştuğunu söyler misin artık?

"Dediğinde arkasına yaslanmıştı."

Jimin: sanane?

Jk: siktir ol çık odamdan.

Jimin: aaa çok ayıp. Şimdi sen beni kovuyor musun?

Jk: Jimin, ara veriyorsun bari odama gelip çalışmama müdahale etme.

y/n: ben geleyim mi?

"Hiçbir tepki vermeyince kaşlarımı çattım."

Jimin: seni duymuyor.

y/n: birşey söyleyeceğim ona.

Jimin: bekle.

"Dediğinde elini kameranın üzerine koyarak birşeyler yaptı, kulaklığı çıkardığı zaman ayağa kalktı. Biraz yürüyünce tekrar bir yere oturdu. Kamerayı çevirip Jungkook'u gösterdi. Hemen önünde oturuyordu, jimin galiba Jungkook'un masasının önündeki koltuklardan birine oturmuştu."

Jimin: Jeon hadi sana küçük bir kıyak geçeyim. Bak kim seninle konuşmak istiyor.

"Jungkook bakışlarını kaldırıp telefona baktığı zaman galiba Jimin telefonu çevirmiş ve beni göstermişti."

"Jungkook şaşırmış bir şekilde kaşlarını çatarken bir anda ifadesi değişmiş ve küçük bir tebessüm etmişti."

Jk: y/n?

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin