*Hatırlatma*
Jk: evet?
*Hatırlatma bitmiştir*
y/n: ne?
"Dedim şaşkınca bakarken... Önümde duran şaheser yani çıplak Jungkook'un olduğu aklıma gelince hemen arkamı döndüm ve ellerim ile gözlerimi kapattım..."
y/n: ne böyle çıkıyorsun? Giyin hadi!
"Dedim kalbimin deli gibi çarpmasını umursamamaya çalışarak... Gülme sesi gelince dahada sinirlerim bozulmaya başladı..."
Jk: y/n bak.
"Dediğimde ellerimi gözlerimden çektim ve derin nefes alarak arkamı döndüm... Hala aynı şekilde ama bu sefer dibimde duruyordu.., hızla gözlerimi kapattım...."
Jk: ㅋㅋㅋ
y/n: manyaksın sen.
Jk: ㅋㅋ peki peki, bekle... Ya da vazgeçtim.
"Dediği anda ellerime dokunmuştu... Ellerimi yüzümden çektikten sonra diğer elini belime yerleştirerek kendine çekmişti... Ellerim olmadan gözlerimi sıkı sıkı kapatmıştım... Hızlı nefesler alıyorum.. kalbim... Deli gibi çarpıyor..."
Jk: neden bakmıyorsun?
y/n: çıplaksın çünkü..
Jk: çıplak değilim üzerimde havlu var.
y/n: birşey fark etmiyor..
Jk: o zaman havluyu indireyim.
"Dediğinde hızla gözümü açtım ve onu ittim..."
y/n: saçma sapan konuşma, giyin aşağıya gel.
Jk: m.. bu arada kalbini duydum.
y/n: nasıl?
Jk: benim için çarpıyor değil mi?
"Cevap vermemiştim.. sırıtarak yatağa doğru gitmiş ve kıyafetlerini eline almıştı..."
Jk: bende öyle düşünmüştüm, şimdi çıkarsan giyineceğim.
"Dedi bana bakarak... Anlamadım ne?"
y/n: çıkayım mı?
Jk: izlemek istiyorsan kalabilirsin.
y/n: ha yok ben gideyim.
"Başını eğip gülümseyince bende hızla arkamı döndüm ve odadan çıktım... Kapıyı kapattığım gibi derin nefes aldım... Off.. kalbim dayanmıyor bu hallerine... Neyse... Elimle saçımı kulağımın arkasına koydum ve yürümeye devam ettim... Merdivenlerden hızla aşağıya indikten sonra mutfağa doğru gittim... Güzel bir masa ve bu masayı hazırlayan canım arkadaşlarım... Ayakta duruyor ve son dokunuşları yapıyorlardı..."
y/n: ben geldim!
"Dediğimde bana baktılar.."
Minji: nihayet.
Yeji: giden gelmiyor, yukarıda ne yapıyorsunuz acaba?
"Dediğinde gözlerimi kaçırmış ve sandalyenin arkasında durarak çatalları düzeltmiştim..."
Minji: özel bir işle meşgullerdi.
Yeji: ㅋㅋ
y/n: hey! Öyle birşey yok.
Yeji: yakında olur.
Minji: ay düşünsene minik minik tavşanlar.
"Dediğinde gülmüş ve Yeji ile el Çakışmışlardı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Acakbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...