*Hatırlatma*
"Dedi etrafı izlemeyi bırakarak."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Herkes merdivenlerden aşağıya inerken koruma ve hizmetçiler onların karşısında eğilerek selamlıyordu. Nihayet merdivenlerden inmiş ve birazdan y/n'in yüzüne çarpan şok edici gerçeğin kapısı aralanacaktı."
"Kapıyı hizmetçi sonunu kadar açtığı zaman büyük salona giriş yapmış olmuşlardı, büyük salon neredeyse 1 malikane kadar büyüktü. Onlar yürürken etrafta ise sayısız mafya ve onların eşleri vardı. Herkes onları izlerken y/n'in nefesi daralıyor ve adeta gerçeklere bir hançer gibi kalbine saplanıyordu. Kötü geçmişin eseriydi bu yer ve y/n ise heyecanla geldiği bu yerde nefesinin git gide daraldığını hissediyordu."
y/n: Olamaz..
"Dediği dişlerinin arasında konuşurken. Kendi de inanmak istemiyordu. İçeriye girdiği hatırlamıştı. Nasıl unutabilirdi ki? Nasıl olsa yıllar boyunca bu yeri hafızasında taşıdı. Kurtuldu sandı ama kabusları onu bırakmadı."
Jk: bebeğim bak, herkes orada.
"Dediğinde kendine gelerek başını kaldırmış ve uzaklarda bir masanın önünde duran babası, Bayan Vien ve Bay Jung-ho'ya bakmıştı. Babası onu burada olmasının verdiği çaresizlik ile suskun bir şekilde duruyordu. Üyelere y/n'i getirmemeleri gerektiğini o söylemişti ama y/n ısrar edince getirmek zorunda kalmışlardı."
"Babasının gözlerine çaresizce baktı ve burada olmanın nasıl acı olduğunu söylemek adına gözlerini kısarak başını olumsuz anlamda hafifçe salladı. "
"Ailelerinin yanına giderken etraftaki gözlerin onları izlemesi y/n'i daha da geriyordu. İnsanlar onu tanımadığı ve Jungkook ile gördüğü için şaşırdığı için bakıyorlardı, bazıları da evli olduklarını yeni anlamış ve ne zaman olduklarını sorguluyorlardı. y/n ise bu bakışların eskisi gibi onu yargılamak için olduğunu sanıyordu."
"y/n'in ne tepki vereceğini merakla izleyen bir çift gözün sahibi ise suskunca yürümeye devam etti."
Minji: kızlar, ben bizimkilere bakıp gelirim.
Yeji: pekala, bende annemlere bakacağım.
"Dediklerinde ikisi de ailelerinin yanlarına doğru ilerledi. Bay Jung-ho'nun yanına geldiklerinde herkes birbirini selamlamıştı. Herkes birbiriyle konuşurken üyelerin ortakları gelmiş ve herkesi selamlamıştı. ardından y/n'i süzerek Bayan Vien'e bakmışlardı."
X: Bayan Vien, daha önce karşılaşmamıştık bu genç kızla. Bizi tanıştırmayacak mısınız?
"Dediğinde y/n'e yan bakışları ile bakarken."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Diversosbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...