*Hatırlatma*
"Karanlığım tam anlamıyla gözümün önünde canlanmıştı."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Gözlerim hemen o duvarı aradı. O pisliğin beni yasladığı duvarı. Burada olmuştu herşey. Hayatım tam da burada mahvolmuştu. Enkazdı burası benim için."
"Duvarın önünde durup elimi koydum ve başımı eğdim. Çığlıklarımı atmıştım, yardım istemiştim, kurtulmak için direnmiştim. Ama o pislik ise... O ise burada öldürmeye çalıştı masumiyetimi, saflığımı.."
"Yavaş yavaş eğilmiş ve yere çökmüştüm. Sırtımı duvara yaslayıp dizlerimi kendime çektim ve kollarım ile sarıldım. Aynı o gün olduğu gibi. Tek farkı o gün yanımda kurtarıcılar vardı, bugün ise yalnızdım."
"Gözlerim daha fazla kendini tutamamış ve göz yaşlarımı bırakmıştı. Sıcak göz yaşlarım yanağımdan süzülürken herşeyi tekrardan hatırladım. Aynı sahne gözümün önünde sürekli canlanıyor ve benim yardım çığlıklarım kulaklarıma doluyordu. Bu koridordan nefret ediyorum, beni o gün kapana kıstırdığı için buradan nefret ediyorum. Yıllarımı aldığı için buradan ve o heriften nefret ediyorum."
"Bir çocuğa zorla dokunana insan denir mi? Bu dünyada hep böyle olur. Kendini tatmin etmek için masum kadınların, masum çocukların ruhlarını öldürürler. Böyle bir dünyada yaşıyorduk. Çok adaletsiz bir dünyada yaşıyorduk. Tüm benliğim ile nefret ediyorum böyle iğrenç varlıklardan."
"Göz yaşlarım sessizce akıp giderken gelen ayak sesleri beni yeterince korkuttu. Tekrardan o anlar aklıma geldi. Kulaklarımda yankılandı o sesler. Başımı yavaşça kaldırırken birinin koluma dokunması ile hızla geriye doğru yürümüş ve elimi önümde tutarak bu kişinin bana yaklaşmasını engellemeye çalışmıştım."
Yeji: y/n... Biziz.
"Duyduğum tanıdık ses ile kafamı kaldırıp bakmıştım. Yeji'ydi... Arkasında ise Hyunjin. Aklımda bir anlığına o çocukların duruşu canlandı. Ellerim ile göz yaşlarımı silip
Hızla kıyafetimi tutarak ayağa kalkmıştım."y/n: ne işiniz var burada?
"Demiştim titrek sesim ile. Yeji bana üzgünce bakıyordu, bana acıyormuş gibi."
Yeji: y/n.
y/n: ne oldu?
"Yeji başını eğmiş ve omuzlarının üzerinde Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin ise olumlu anlamda kafasını hafif sallayınca Yeji tekrardan bana bakmış ve elimi tutmuştu. elimi tutması ile yüzüne baktım bir süre. Tanımaya çalıştım bu gözleri.."
Yeji: y/n, sen o kızdın değil mi?
"Dediğinde anlamamış bir şekilde kaşlarımı çatmıştım."
y/n: neyden bahsediyorsun Yeji?
Yeji: yıllar önce de buradaydın.
"Dediğinde kalbime ok saplanmış gibi keskin bir ağrı hissettim. Bu imkansız! O çocuklar Yeji ve Hyunjin...? Hayır, değiller!"
"Yeji'nin ellerini bırakarak geriye doğru bir adım attım."
y/n: ne saçmalıyorsun?! Bu kötü bir şaka mı?
"Dedim Hyunjin'e bakarak."
Hyunjin: bizi dinle lütfen.
Yeji: o gün buradaydın değil mi? Tam 5 yıl önce-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...