*hatırlatma*
y/n: tek suçlu benmişim gibi davranma.
*Hatırlatma bitmiştir*
Jk: o adamla dans et diyen de bendim değil mi?
y/n: Jeon, sende o kadınla ettin. Kadının bir ağzına düşmediğin kalmıştı.
Jk: fevri davranıyorsun.
y/n: ben mi fevri davranıyorum? Hah! Öyle olsun.
"Yürüyeceğim sıra kolumu tutması ile onu ittirip kolumu kendime çekmiştim."
y/n: dokunma bana!
"O kadar sinirliyim ki... Hıh..."
"Yürümeye devam edip arabanın önünde durdum ve kapıyı açıp bindim. Ardından sertçe kapattım. o da bindiği zaman kapıyı benim gibi sertçe vurmuştu. Kollarımı bağladığım zaman arabayı çalıştırmış ve hızla sürmüştü. Otoparktan çıkıp ilerledik. İkimizden de yol boyu ses çıkmadı. Konuşursak çünkü kavga ederdik."
"Nihayet eve geldiğimizde arabadan inecektik ki bir hıçkırık sesi duymamız ile durmuştuk. Kook dönüp arkasına baktığı zaman bende dönüp bakmıştım. Calvin?"
y/n: Calvin? Burada ne işin var?
"Sessiz bir şekilde ağlamaya başlamıştı. Hızla emniyet kemerini çıkarıp kapıyı açmış ve arabadan inmiştik. Arka kapıyı açıp Calvin'in yanına yerleştim ve elimle saçlarını okşadım."
y/n: şşş sakin ol, iyi misin?
Calvin: iyiyim.
"Deyip bana sarılmıştı. Sarılması bende kollarımı ona sardım ve sırtını sıvazladım. Ardından aynı bir bebek iki kaldırarak arabadan çıkarmıştım. Calvin kollarını boynuma sarmış, ayaklarını da belime sarmıştı."
Jk: bu çocuğun burada ne işi var?
"Demişti yanımda durarak."
y/n: bilmiyorum.. Calvin içeri geçmek ister misin?
Calvin: hıhım..
"Dediğinde gülümseyerek bir elimle sırtını sıvazlamıştım. Ardından birlikte eve doğru yürüdük. Kapıyı Kook açtığı zaman kucağımdaki Calvin ile birlikte salona geçmiş ve oturmuştuk. Onu koltuğa bırakıp yanına oturmuştum. Kook da tekli koltuğa otururken meraklı bir şekilde Calvin'e baktık."
y/n: Calvin konuşmak ister misin?
Calvin: olur.
y/n: arabamıza ne zaman ve neden girdin?
Calvin: siz konuşurken bende bindim. Sana gidişte birlikte gideceğimizi söylemiştim. Oyun oynamak için geldim seninle.
"Demişti şirin bir şekilde. Saçlarını okşamış ve gülümsemiştim."
y/n: neden arabada sesini çıkarmadın? Senin arabada olduğunu fark etmedik.
Calvin: kavga ediyordunuz, korktum bende. Bana kızdın mı?
y/n: hayır ama ailen merak etmiştir, arayıp haber verelim.
Calvin: onlar beni sevmiyor, arama lütfen.
y/n: seviyorlardır, her aile çocuğunu sever.
Calvin: bugün seninle kalsam olmaz mı?
"Diyerek masum bir şekilde bakmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Rastgelebüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...