AİLE YEMEĞİ

111 16 8
                                    

*Hatırlatma*

"Duyduğum şey ile şaşırmıştım."

*Hatırlatma bitmiştir*

y/n: ciddi misin?

Jk: evet, ciddiyim. Ailecek akşam yemeği yiyeceğiz.

y/n: peki. Saat kaçta gelirsin?

Jk: saat 19:30'da gelip seni alırım. Bu arada düzgün şeyler giy.

"Sesi uyarıcı ve ciddi çıkmıştı."

y/n: düzgünden kastın?

Jk: annem böyle şeylerde çok dikkatlidir. Giydiklerine dikkat et.

y/n: normalde ne gibi giyiniyorum?

Jk: hiçbirşey. Sadece dediğim gibi.

y/n: soruma cevap ver. Ne gibi giyiniyor muşum?

Jk: y/n, kavga çıkarmaya gerek yok. Dediğimi yap sadece.

y/n: her neyse, ben istediğimi yaparım.

"Deyip aramayı sonlandırmıştım.  Sinirimi çok zorladı. Tamam normalden kastı ne yani? Normalde ne gibi giyiniyorum? Sanki normalde çıkarken gecelik giyiyormuşum gibi davranıyor. İstediğimi giyerdim."
.
.
.
"Jungkook'un gelip beni alacağı saate çok az bir süre kalmıştı. Kıyafet seçiyordum şuan. Jungkook'un dediği gibi 'düzgün' birşey arıyordum. Hani normalde abartılıymışım ya. Gözlerim tüm kıyafetlerde tek tek Geziniyordu. Birkaç uzun kıyafeti çıkardım ve arasından en iyi olanı seçerek aynanın önünde üzerime tutarak baktım."

"Aile yemeği için idealdi. Tamamdır bunu giyiyorum."

"Üzerimdeki kıyafetleri çıkardıktan sonra seçtiğim kıyafeti giyerek aynanın karşısında durdum ve üzerimde düzelttim."

"Saçlarımı arkadan bir topuz yaparak tokayla sabitlemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Saçlarımı arkadan bir topuz yaparak tokayla sabitlemiştim. Ardından yüzüme doğal bir makyaj yapmış ve parfümümden çok az sıkmıştım. Siyah düşük topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra tamamen hazırdım. Siyah kol çantamı alarak içine telefonumu ve gerekli birkaç şey koyduktan sonra kapatmış ve koluma takmıştım."

"Aynadan uzun uzun kendimi izledim. Sana inat güzel ve abartılı kıyafetler giymek vardı ama bu gecelik böyle olacak. Saygı değer ailemize yakışır şekilde. Ha ha ha sanki normalde ne giyiyorum da?"

"Giyinme odasından çıktıktan sonra yürümeye devam ettim. Ayakkabılarımdan çıkan tok ses bana eşlik ederken odadan çıkmış ve merdivenlerden yavaş yavaş aşağıya inmiştim. Salona doğru yöneldim. Girdiğim zaman koltuğa oturmuş ve bacak bacak üstüne atarak beklemeye başlamıştım."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin