DANS

118 16 30
                                    

*Hatırlatma*

Jk: gidelim..

*Hatırlatma bitmiştir*

"Arkasını dönüp yürümeye başladığında göz devirerek peşinden gittim... Birlikte odadan çıktık... Asansöre bindiğimiz zaman Minji ve Yeji'de gelmişti.. birlikte zemin kata indik... Otelden çıktığımız zaman arabalarımıza bindik... Eyfel Kulesi zaten yakınlarda olduğu için kısa sürede varmış olacağız..."

"Jungkook'un bakışlarının üzerimde olduğunu hissettiğim an ona baktım... Hala bakıyordu.. Tek fark gözlerini gözlerime kenetlemiş olduğuydu..."

y/n: birşey mi oldu?

Jk: hayır sadece dünya nüfusu azalacak.. onun için üzülüyorum.

y/n: azalacak derken? Neden miş?

Jk: sen böyleyken bakan çok olur. Eh benimde öldürmem gerekiyor.

y/n: saçmalama istersen. Sırf bunun için adam öldüremezsin.

Jk: yaşamak istiyorlarsa bakmazlar.

y/n: Jeon çok kıskanç bir adamsın.

Jk: hep suçu bende arama y/n, biraz da o herifler de ara.

"Dediğinde kaşlarımı çattım..."

y/n: ben onların suçsuz olduğunu söylemedim ama sende sürekli öldürme yani.

Jk: zevk işi y/n.

y/n: neden bir adam öldürmekten zevk alırsın ki?

Jk: ben masumları öldürmekten zevk almıyorum sadece lanet herifleri öldürürken zevk alıyorum.

y/n: Jungkook katil olmaktan bahsediyoruz, sonuçta birçok kişinin canını alıyorsun. Bu senin işin değil, buna Tanrı karar verebilir.

Jk: off y/n.. her defasında beni yargılayacak bir konu buluyorsun.

y/n: her defasında dır dır edecek bir bahane buluyorsun.

"Dedikten sonra kollarımı bağladım ve dışarıyı izlemeye devam ettim.. telefonum çalınca çantamı açtım ve içinden çıkardım.. ardından arayan kişiye baktım... Kwan.. tamam sürekli araması tuhaf gelebilir ama o da tek sıkılıyor yani orada sadece Min Sung ile konuşup eğleniyordu ve Min Sung şuan bizimle.. sıkılıyor olmalı.."

"Aramayı onayladım ve kulağıma koydum..."

Kwan: alo?

y/n: efendim?

Kwan: ben öylesine aramıştım, nasılsın?

y/n: iyiyim, sen?

Kwan: bende iyiyim.. birşey sorsam kızar mısın?

y/n: yine aynı soru değil mi?

Kwan: evet, özür dilerim sürekli soruyorum.

y/n: sorun değil, hak veriyorum sana sıkılıyorsun belli ki.

Kwan: evet.

y/n: daha birkaç gün gelmeyiz diye düşünüyorum.

Kwan: hm peki.. y/n sıkılıyorum.

y/n: ㅋㅋㅋㅋ diğerleri ile konuşmayı dene.

Kwan: konuştum ama hiçbiri Min Sung gibi değil.

"Birinin bakışlarını üzerimde hissettiğim zaman başımı çevirip Jungkook'a baktım.. beni izliyordu... Hemen kendi önüme döndüm ve konuşmaya devam ettim..."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin