~Hatırlatma~*Akşam saat 19:44*
*Hatırlatma bitmiştir
"Yemekleri ve masayı herşeyi halletmiştim, odama gittim ve dolaptan bir elbise çıkarıp giydim"
"Sonuçta bir yemekti ve ben misafirlere abartılı görünmek istememiştim sade ama şık bir elbiseydi en azından benim için. Aşağı indim ve salona geçtim babamda şık bir takım giymişti beni görünce ilk bir süzdü ve sonra elimden tutup etrafında döndürdü"
Y.b: benim güzeller güzeli kızım yine gecenin yıldızı olmuş 😆
y/n: teşekkür ederim babacım sende çok yakışıklı olmuşsun
"Birlikte koltuklara oturup beklemeye başladık yaklaşık bir 5 dk sonra zilin sesini duyduk ve ayağa kalktık sonra hizmetçi abla koşarak kapıya gitti, ardından salona 8 adam girdi ve yanımıza geldi babamın yaşlarında bir adam önde durup babamla el sıkıştılar sonra bana baktı"
Y.b: kızım bu bay Jeon
"Bay Jeon olduğunu öğrendiğim adam bana gülümsedi ve elini uzattı, ben elini sıkarak"
y/n: tanıştığımıza memnun oldum efendim ben y/n Gim y/n
B.j: bende tanıştığımıza memnun oldum y/n. Çok güzel bir kızsın
y/n: teşekkür ederim efendim o sizin hoş sözleriniz.
"Bay jeon'un arkasındaki adamlarda hafif öne doğru adım attılar bir tanesi tamda bay jeon'un yanında yani önümde durdu, gördüğüm yüzle şok oldum. Bu dün akşam ki adamdı"
B.j: buda benim oğlum Jeon Jungkook
y/n: se-sen o sun!
B.j: siz tanışıyor musunuz?
"Hayır birşeyler uydurmalıydım. Babam dün akşam kaçtığımı öğrenmemeliydi"
Jk: evet biz dü-
y/n: biz alışveriş merkezinde karşılaştık da öyle tanıştık
"Adını Jungkook olduğunu öğrendiğim adam bana soru sorarcasına ama tuhaf bir bakış attı arkasından başka bir adam gelince dikkatimi dağıtmıştı ve hemen ona dönmüştüm "
RM: ben kim namjoon
"Elini uzattı ve bende elini sıktım"
y/n: bende y/n tanıştığımıza memnun oldum
Jhope: ben Jung Hoseok
Jimin: bende Park Jimin
Suga: ben Min Yoongi
Taehyung: Kim Taehyung
Jin: Kim Seokjin
y/n: hepinizle tanıştığıma memnun oldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Aléatoirebüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...