ESARET

97 14 21
                                    

*Hatırlatma*

y/n: saçmalık!

*Hatırlatma bitmiştir*

"Gitmekte mecburdum! Offf Tanrı'm! Bana neler oluyor... Sakinliğimi kaybediyorum, her an birini öldürecekmiş gibi bakışlarım ve saldırgan davranışlarım oluyordu. Hizmetçi bile bana yaklaşmıyordu. En son olan olaylardan sonra bana bakmıyordu ve yaklaşmıyordu. Korkuyordu benden.. korkmakta haklı. Babam gelmeseydi öldürüyordum onu..."
.
.
.
"Aynadan kendime baktım. Son zamanlarda çok bakımsızdım. Gözlerimin altındaki morlukları kapatıcı ile kapatmış ve yüzümü eski haline getirecek bir makyaj yapmıştım."

"Ardından dolaptan birşeyler seçmiş ve giymiştim."

"Bayan Vien'in istediği gibi!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bayan Vien'in istediği gibi!.."
.
.
.
"Başım ağrırken gözlerim içi ise kıpkırmızı olmuştu. Tanrı aşkına bana ne oluyordu!"

"Off Kook da geldi... Aşağıya inmiş ve kapının önünde duran Kook'a bakmıştım. Beni görünce baştan aşağıya süzmüştü ama ben ise ona göz devirmekten başka birşey yapmamıştım."

"Aşağıya nihayet indiğimde önünde durmuştum. Elini belime yerleştirerek yüzüme eğilmiş ve yanağıma küçük bir öpücük kondurmuştu. Öpmenin sırası mı?"

"Ayrıldığımda elimin tersi ile yanağımı silmiştim."

Jk: iyi misin?

"Demişti bu yaptığımı tuhaf bulur gibi."

y/n: evet, gidelim artık şu lanet yere.

"Deyip kapıyı açtığımda kısık ama duyulur sesini işittim."

Jk: ne?

"Evden çıkmış ve arabaya doğru yürümeye başlamıştım. Başım çatlayacak derecede ağrıyordu."

Jk: y/n, ne demek istedin?

"Arabanın kapısını açıp bindiğimde o da binmiş ve arabayı sürerek evden çıkmıştık. Ardından sorusunu tekrardan yöneltti."

Jk: ne oldu öyle? Neden ailemin evine lanet yer demeyi tercih ettin?

y/n: Jeon başım ağrıyor, üzerime gelme.

Jk: seni üzecek birşey mi oldu? 

"Deyip bir elini elimin üzerine koyduğu zaman elimi hızla çekmiş ve arkama yaslanmıştım."

Jk: ben mi birşey yaptım?

y/n: polis misin sen? Bu ne soru ya.

Jk: eğer yanına gelmediğim içinse biliyorsun, Bay Seo-jun istemedi. Anlayamıyorum, beni neden eve almıyor?

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin