(Şarkı ile dinleyeceklet olursa; cem adrian- zincir {bence dinleyin})
*Hatırlatma*
"Tamamen bilincini kaybetmişti."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Üyeler onu yerden kaldırarak koltuğun üzerine bırakmıştı. Herkes gerginlik içinde RM'in ne diyeceğini bekliyordu. RM bunun farkına varınca oflayarak alnını ovuşturmuştu. "
RM: şimdilik odasına götürün.
"Diyerek arkasını dönmüştü. Kafası karışıktı, herkesin olduğu gibi. Ne yapacaklarını bilmiyorlardı çünkü üzerinden aylar geçmişti ve bir başka ihtimal onları korkutuyordu. "
Jimin: uyandığı zaman ne yapacağız hyung?
Taehyung: kontrolden çıkacak.
Suga: adamı eve hapsedecek değiliz.
"Diyerek kollarını bağlamış ve başını eğmişti. RM arkasını dönüp onlara bakmıştı. "
RM: uyandığında ne yapacağımıza karar veririz. Şimdi sadece odasını götürün.
"Minji birkaç adımla RM'in önüne kadar yürümüştü. Çok endişeliydi ve aklına gelen kötü düşünceleri kovmak çok zordu onun için. "
Minji: y/n'i bulacağız, değil mi?
"RM başını sallamıştı. RM yüz ifadesini değiştirerek küçük bir tebessüm ile üyelere bakmıştı. Dik duruşu cesaret verircesine ileri atılmıştı. "
RM: kimse geride durmayacak, biliyorum aylar geçti üzerinden ve bu durum umutsuzluğa kaptırabilir ama vazgeçmeyeceğiz. y/n'i bulacağız ve geri getireceğiz.
"Bu konuşma ile herkes kötü düşüncelerini biraz bile olsa silip atmıştı. Birbirlerine bakarak başlarını sallamışlardı. "
RM: evet böyle.
"Diyerek kollarını bağlamıştı. "
RM: jin ve Suga, siz tüm şehrin sistemine çökeceksiniz. Kanıt sayılacak en ufak bilgiye bile ulaşın.
"Daha sonra bakışları Jhope ve Jimin'de durmuştu. "
RM: Jhope ve jimin. Ekipleri hazırlayın, aranmadık tek yer dahi kalmasın.
Jimin: tamam, hyung.
RM: Taehyung, sen Minji'yi evine bırak, sonrada benimle geliyorsun. Şüpheli sayılacak her durumu araştıracağız ve y/n'in telefonunu aslında kimde öğreneceğiz.
Taehyung: peki, hyung.
"Diyerek Minji'ye bakmıştı. El ele tutuşmuş ve salondan ayrılmışlardı. "
Jimin: sanırım ilk olarak onu odasına götürmeliyiz.
"Diyerek Jungkook'u ima ettiği zaman kalan herkes dönüp ona bakmıştı. "
Jhope: uyandığı zaman kaldığı yerden yıkmaya devam edecek.
Suga: kelepçeleme fikrine sıcak bakmaya başladım.
RM: hayır, Suga.
Suga: offf peki.
.
.
.
*20 şubat*-Esaretin 301. Günü-
~y/n'den devam~
"Geçen birkaç ay boyunca yaptığım gibi sadece düşüncelerimin arasında boğuluyordum. Hayatımda hiç bu kadar acı çekmemiştim. Aylar boyunca psikolojik ve fiziksel şiddetler, yaralar, çığlıklar, kabuslar, tacizcimin iğrenç halüsinasyonları, esirlik, ne olduğunu bilmediğim ilaçlar... Sayamadığım kadar çok şey gördüm bu esir hayatımda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...