*Hatırlatma*
"Evet gelmiştik..."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Arabadan hızla indim... Babamda indiğinde birlikte yürümeye başladık... Aynı zamanda etrafı izliyordum.... Uzun zaman oluyor... Sadece evlilik yıl dönümlerinde buraya geliyorduk yani en son geçen sene geldik buraya......."
"Evin etrafı güzel ağaçlar ile kaplıydı... Evin etrafındaki saksılarda güller vardı ama beyaz rengi artık eskisi kadar beyaz değildi... Sararmıştı.... Evin etrafında sadece iki koruma vardı... Onlarda bizim geleceğimizi bildikleri için buradalardı..... Evin uzun siyah kapısını buradan bakınca bile eskileri hatırlatabiliyordu..... Bu ev bizimkinden sadece biraz büyüktü.... "
"Kapıya yaklaştığımızda korumalardan biri kapıyı açmıştı.... İkimizde içeriye ilk adımımızı atmıştık... Ama kafamın içindeki sesler tekrar ortaya çıkmıştı... Büyükanne'min anneme seslenişi... Büyükbaba'mın bana yemek yedirişi..... Off o güzel günlerinde bir sonu olacaktı ama bu kadar erken olması çok kötü...."
"İçeriye girdiğimizde hemen salona girdik.... Babam uzunca etrafa bakıyordu... Biliyorum en çokta onun için zor oluyor... Birlikte salona girdik..... Salon içerisi eskisi gibi bir değişiklik yoktu ama eski güzel havası eksikti... Babam elimden tutup götürdü ve birlikte koltuklara oturduk...."
y/n: baba anlatacak mısın? Tekrar...
Y.b: anlatacağım...
"Tekrar babamı dinlemeye başladım.... Annem ile resmiyeten tanıştıkları anı anlatacaktı.."
Y.b: ben annen ile kafede ki olaydan önce büyükbaban yani annenin babası ile zaten tanışmıştık.. hatta işbirliği yapmak için birkaç defa konuşmuştuk..
y/n: büyükbabam ile anlaşma yapacaktınız sonra?
"Dedim yine sanki ilk defa dinliyormuş gibi yaparak..."
Y.b: kafede yaşadığımız o olaydan bir gün sonra akşam vakti ben buraya gelmiştim. Büyükannen ve büyükbaban ile düzgün tanışmak ve konuşmak için..
y/n: yani annem ile o akşam tanışacaktınız?
Y.b: evet.. akşam olduğunda buraya geldim.. salona girdiğimde senin büyükannen ve büyükbaban beni çok iyi karşılamıştı. Birlikte oturmuştuk.. biraz sohbet ettik sonra salona annen gelmişti..
y/n: vayy demek karşılaştınız, peki sonra?
Y.b: annen o zaman büyükbaban ile kavga ettiği için sonradan aşağıya gelmişti.. birbirimizi ilk gördüğümüz zaman çok şaşırdık.. sonradan gelip tam karşımda durmuştu...
"Deyip oturduğu yerin karşısını gösterdi.. uzunca karşısına baktıktan sonra tekrar bana baktı.. hissediyorum içindeki o acıyı..."
Y.b: bana bakıp bir sürü şey söylemişti.. hepimiz ayağa kalktık... Büyükbabana aynı böyle dedi: "baba bu adamın evimizde ne işi var?! Pis sapık!" Dedi. Büyükbaban şaşkınca bana baktı.
y/n: off umarım büyükbabam sana kızmadı?
"Dedim bilmemezlik oyununu sürdürerek..."
Y.b: büyükbaban annen gibi yapmadı, Benden bir açıklama bekledi.. tabi annen büyükbabana olan sinirinin hepsini bende kullandığı için... Neyse sonra ben açıklama yaptım, aslında o kadına yardım etmek istediğimi söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
De Todobüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...