(şarkı ile dinleyecekler olursa Cem Adrian - mutlu yıllar)
*Hatırlatma*
"Ne olursa olsun biz oyuncak değiliz!"
*Hatırlatma bitmiştir*
"Bunlar tam bir psikopat ve asla onların oyunlarına dahil olmayacağım. Umudum tükenmedi, asla da pes etmeyeceğim! Buradan çıkacağız İşte. sadece o zamana kadar dayan y/n!"
.
.
.
*1 Ay sonra*-Esaretin 134. Günü-
"Yoruluyordum, hem de çok. Ama pes etmiyordum. Buradan kurtulmak için elimden geleni yapmaya ve sadece umut etmeye çalışıyorum ama cidden lanet olsun ki kimse gelmiyor!"
"Öğle yemeğim geldiği zaman Jonas tepsiyi bırakmıştı. O giderken Jon ise yatağımın önünde durmuş ve öğle yemeğinden sonra olacakları anlatıyordu."
y/n: kaç gün geçti?
"Sözünü kestiğim için anlamamış bir şekilde yüzüme bakmıştı"
y/n: buraya geleli kaç gün oldu?
Jon: asıl soru kaç ay oldu, olması gerekmiyor mu?
y/n: ay mı?
"Dediğimde başını sallamış ve bir süre düşünmüş gibi yapmıştı. Yüzüme baktıktan sonra konuşmuştu."
Jon: bu sabah kontrol yapıldı. Yanlış değilsem 134 gündü seninki.
y/n: yanlış olmalı.
"Dedim başımı olumsuz anlamda sallarken. Kabullenmek istemiyordum."
Jon: kesinlikle doğru hatırlıyorum. Yani 4 ay 4 gündür buradasın.
y/n: p-peki.. bugün ayın kaçı? Hangi aydayız?
Jon: bugün 5 Eylül.
"Kook... Özür dilerim. Doğum gününde yanında olamadığım için. Doğum gününü bile kutlayamadım. Özür dilerim... "
.
.
.
*Yazardan devam*"Jungkook alnını ovarken diğer elindeki telefonu sıkmıştı. Geriliyordu. Üzerinden 4-5 gün geçmesine rağmen unutmamıştı."
Taehyung: ne bekliyordun ki? Doğum günün için çıkıp gelmesini mi?
Suga: doğum günü mesajı attığı için bile şükretmen gerekmez mi?
"Dediğinde bakışlarını Suga'ya çevirmişti."
Jk: soğuk bir 'doğum günün kutlu olsun' mesajı cidden çok iyi geldi. İçime su serpildi.
Jin: Suga haklı. Şükret bence. Onun yerinde ben olsaydım yüzüne tükürürdüm.
"Dediğinde Jimin ve RM alttan alttan gülmüştü."
Jk: abartma, hyung.
Jin: git kıza bağır, evden kov, sonra da hiçbirşey olmamış gibi boynuna mı atlasın? Kendini peri masalında mı sanıyorsun?
Jk: tabiki de hayır! Haksız olduğumu biliyorum ama sadece 'doğum günün kutlu olsun' demesi kötü hissettirdi.
Jimin: y/n'i arayıp gelmesini isteyeceğim.
Jk: cidden mi?
"Deyip elini alnından çekmiş ve Jimin'e bakmıştı. Jin ve Jimin dalga geçercesine bakmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Diversosbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...