AÇIKLAMA

105 15 0
                                    

*Hatırlama*

"Kalkarak fermuarı açmış ve çadırdan çıkmıştı."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Oflayarak uyku tulumuna girmiş ve elimi yumruk yaparak kafama vurmuştum."

y/n: of! Salak kafam! Niye öyle söyledim ki?

"Kafamdaki yaranın olduğu kısım sızlamaya başlayınca durmuş ve gözlerimi kapatmıştım. Yarın onunla konuşsam iyi olurdu."
.
.
.
"Hepimiz çantalarımızı toplamış ve arabalara binmiştik. Minji sabahtan beri yüzüme bile bakmıyordu. Epey üzmüştüm galiba onu."

Jk: sabahtan beri çok dalgın görünüyorsun.

"Dediğinde camdan dışarıya bakarak olumlu anlamda başımı salladım."

Jk: anlat güzelim.

"Dediğinde oflayarak arkama yaslandım ve Kook'a baktım."

y/n: Kook, sen hiç çok yakın bir arkadaşına yalan söylemek ve bunu gizlemek için de ona güvenmediğini söylemek zorunda kaldın mı?

"Dedim hızlı hızlı konuşurken."

Jk: hm.. hayır.. o gıcık mı yoksa Yeji mi?

y/n: Minji..

"Dediğinde kafasıyla onaylamış ve arabayı çalıştırırken konuşmaya devam etmişti."

Jk: herkese göre farklıdır tabi. Ben olsaydım en yakın arkadaşıma ne olduğunu anlatırdım, bunu ondan gizlemezdim. Ama aranızda tam olarak ne geçtiğini bilemem.

y/n: sanırım kalbini kırdım..

Jk: ne yaptın güzelim?

y/n: ona güvenmediğimi söyledim.

Jk: hm.. kızlar arasında bu çok kırıcı olmalı.

"Deyip yoldan gözlerini kısa bir süreliğine ayırarak bana bakınca onaylayarak başımı salladım."

Jk: biraz zaman tanı. Daha sonra emin ol dayanamayıp barışacaksınızdır.

y/n: cidden mi?

Jk: evet.

"Dediğinde parmakları ile burnumu sıkmıştı."

y/n: dinlediğin için teşekkür ederim.

Jk: konuşmaya ihtiyacın olduğu zaman hep senin için burada olacağım.

y/n: hep beni dinleme.

"Dediğimde tam olarak ne dediğimi anlamamış olacak ki kısa bir süreliğine bana bakmıştı."

Jk: nasıl?

y/n: yani hep beni dinleme. Sende anlat işte birşeyler.

Jk: ne anlatmamı istiyorsun?

y/n: bilmem. Ne istersen onu.

Jk: belki başka zaman güzelim.

"Dediğinde onaylayarak yolu izlemeye devam ettim."
.
.
.
"Eve geldiğimizde hepimiz odalarımıza çekilmiş ve çantalarımızı indirmiştik. Herşey güzeldi Minji ile olan olaylar dışında."

"Telefonuma arama gelmesi ile elime almış ve bakmıştım. Babamdı. Aramayı onaylamış ve kulağıma koymuştum."

Seo-jun: kızım.

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin