*hatırlatma*
"Giyindikten hemen sonra yatağa girdim ve uykuya daldım"
*hatırlatma bitmiştir*
~yazardan~
"y/n gittiğinden beri jungkook salonda dönüp duruyordu. Nasıl gitmesine engel olamadı diye kendine kızıyor ve keşke gitmesine izin vermeseydim diyip duruyordu"
RM: artık duracak mısın?
Taehyung: evet dostum, başımız döndü dur artık.
"Durdu ve onlara döndü"
Jk: y/n gitti ve siz bana dur diyorsunuz cidden!
Jin: temelli olarak gitmedi sadece bugün babasıyla kalıcak.
Jhope: hem kız babasını, evini özlemiş. Sen bırakmıyorsun ki doğru düzgün dışarı çıksın. Sonra da gidince niye gitti niye bağırıp çağırıyorsun.
Jimin: sanki biraz fazla üstüne gitmiş olabilir miyiz?
Suga: bence normal davrandık. İşini yapan bir kıza sert davrandı.
Taehyung: ama y/n haklıydı, hepsi jungkook'un suçuydu
"Jungkook şaşırmış bir şekilde Taehyung'a döndü"
Jk: ben ne yaptım şimdi?!
Taehyung: hala ne yaptım diyor, y/n'in önünde Mia'ya nasıl baktığını gördük.
Jimin: aptal gibi karının önünde başka bir kadının dekoltesine bakıp sırıttın.
Jk: abartmayın kıza baktım diye suçlu ben mi oluyorum?
"Hepsi onay verirmişçesine kafasını salladı."
"Daha da deliye dönmüştü. Artık neyin mantıklı neyin mantıksız olduğunu bilemiyordu. Mia salona elinde kahve ile gelince hepsi tepki vermeden bardağını almış, jungkook'a gelince ise tatlı bir şekilde tepsiyi uzatmıştı. Jungkook ise olanlardan Mia'yı suçluyor ve onu gördüğü anda sinir patlaması yaşamış ve tepsiye vurarak düşürmüş ve bardağı dökülmüş aynı zamanda kırılmıştı. Üyeler ayağa kalkmış ve korku ile geride duran Mia'ya bakmışlardı."
Jk: hepsi senin yüzünden! Senin yüzünden y/n gitti!
Mia: B-ben...
RM: tamam Mia sen git. O biraz sinirli o yüzden böyle davranıyor.
Mia: tamam efendim..
"Yerdeki tepsi ile kırıkları toplamış ve geri gitmişti. Üyeler artık jungkook'un bu davranışlarını şımarıkça bulmuş ve ona kızmışlardı"
RM: jungkook yeter artık! Sinirlisin diye etrafa böyle saldırıp dağıtamazsın!
Jk: ne yapayım hyung?! y/n gitmiş ama ben oturup çay kahve mi içeyim?!
RM: bak sana Bir kere söyleyeceğim, bir daha tekrarlamam! y/n seni terk etmedi, veya temelli gitmedi. Sadece bu gecelik evine gitti. İstediği kadar da kalabilir biz ona karışamayız. Ama sen şımarıkça davranıp hep istediğin olsun istiyorsun, y/n senin oyuncağın falan değil! İstediğin zaman gelip istediğin zaman gidemez..
Jk: ama hyung-
RM: ben daha sözümü bitirmedim!.. artık bu aptal takıntından vazgeç, insanların hayatı ile oynayamazsın. y/n'e gerçekleri anlatıp senden daha da nefret etmesini de sağlayabilirdik ama yapmadık, onun hayatını sırf hırsın yüzünden aldığınıda söylemedik, senin için sustuk. Ama sende kıza bir nefes aldır. ikinizin de hayatını mahvetmeden önce vazgeç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
De Todobüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...