KAPLANCIK

148 16 15
                                    

*Hatırlatma*

"Peki çok geciktim, şuan beni bekliyor olmalı...."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Tepsiyi alarak mutfaktan çıktım.... Salondan geçerken Jimin'in seslenmesi üzerine durmuştum"

Jimin: Bayan Tavşan ne yapıyorsun bakalım?

y/n: Jungkook'a çorba götürüyorum..

Jimin: peki git bakalım Bayan Tavşan.

y/n: görüşürüz Bay civciv.

"Tekrar önüme döndüm ve yürümeye başladım... Merdivenlerden tepsiyi düşürmemek için biraz yavaş ilerliyordum.... Son basamağı da çıktıktan sonra hemen sola döndüm ve tepsiyi düzgün bir şekilde diğer elime koyarak bir elimle kapıyı açtım ve içeriye girdikten sonra kapıyı kapatarak tepsiyi tekrar iki elimle tuttum...."

"Evet gözlerim Jungkook ile buluştuğunda gülümsemiştim.... Yatakta sıkılmış bir şekilde bekliyordu...."

Jk: güzelim...

y/n: çok geç geldim üzgünüm.

Jk: Hayır çok olmadı sorun değil.

"Yatağın önünde durduğumda tepsiyi sehpanın üzerine indirdim ve yatağa oturdum.... Ardından tekrar tepsiyi önüne koydum.."

y/n: hadi bakalım...

"Kaşığı eline aldıktan çorbaya daldırdı ardından çorbayı birkaç kaşık içmişti..."

y/n: nasıl olmuş?

Jk: içtiğim en güzel çorba olabilir, ellerine sağlık.

y/n: rica ederim..

"Çorbayın hepsini bitirmişti... Bir bardak suyunu da içtikten sonra tepsiye geri indirmişti.... Tepsiyi önünden alarak sehpanın üzerine indirmiştim.... Aklıma gelen şey ile tekrar ayağa kalkmıştım..."

y/n: senin kolluğa ihtiyacın vardı.. şimdi nereden bulacağız?

Jk: giyinme odasında bir tane olmalı.

"Şaşkınca baktım."

y/n: giyinme odasında kolluk ne arar ki?

Jk: bu tip durumlarla çoğu zaman karşılaştığımız için sürekli yanımızda ilk yardım çantası ile birlikte bulunduruyoruz.

y/n: ha yani bu ilk değil, çoğu kez oluyor?

Jk: evet

y/n: aferin sana Jeon, Böyle devam et

Jk: hey şimdi ne oldu?

y/n: offf boşver... Şu kolluk tam olarak nerede?

Jk: gömleklerin olduğu cam kapaklı dolap var ya işte onun altında ki küçük çekmeceli yer.. orada.

y/n: ama senin giyinme odanda bir sürü gömleklerin olduğu cam kapaklı dolap var.. hangisine bakacağım?

Jk: ah peki.. en sondaki değil, odaya girdiğinde karşına çıkan ilk dolap.. hani şu beyaz gömleklerin olduğu.

y/n: tamam anladım. Gelirim şimdi.

"Dediğimde hızla giyinme odasına gittim... Odaya girdiğim anda karşıma çıkan ilk dolaba baktım.. evet tamda Jungkook'un dediği gibi beyaz gömleklerin olduğu dolaptı... Gidip önünde durdum ve eğilerek altında ki küçük çekmeceli dolabı açtım.. içindekilere göz attım.... Sargı bezi, bir ilaç şişesi, makas ve birkaç tıbbi malzeme.. birde kolluk... Kolluğu içinden çıkararak tekrar dolabı kapattım.... Geri doğruldum ve giyinme odasından çıktım..."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin