MİNİK ÇARPMA

175 16 26
                                    

*Hatırlatma*

"Dediğimde arkasını dönmüştü.."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Ellerini saçlarına geçirerek karıştırmıştı.... Şimdi neden böyle oldu anlamıyorum yani?"

y/n: Jungkook... İyi misin sen?

"Arkasını dönmemişti... "

Jk: hıhım.

"Yanına doğru gittim ve omuzuna dokunarak bana bakmasını sağladım... Sinirli... Çenesini sıkıyordu.... Gözleri ise sinirli bakıyordu..... Ellerimi yüzüne yerleştirdim ve bana bakmasını sağladım.."

y/n: kağıt üzerinde dediğim için mi böylesin?

Jk: hım...

y/n: Jungkook bunun böyle olduğunu biliyorsun..

"Dediğimde bana bakarak ellerimi itmişti.... Ve bana tekrar sinirli bir şekilde bakmıştı..."

Jk: y/n bana kağıt üzerinde evli olduğumuzu her defasında hatırlatıyorsun ama yanıma gelip de bana sevgi gösterileri yapıyorsun! Çok çelişkilisin!

y/n: bana bağırma!

Jk: asıl sen bağırıyorsun!

"Elimi dudaklarına götürerek susmasını sağladım... Gözlerini sıkıca yumup bana sarılmıştı.... Bu tuhaf ruh değişikliklerine bir türlü anlam veremiyorum doğrusu.... Elimi çekip bende karşılık vermiştim ve sırtını sıvazlamaya başladım.."

Jk: özür dilerim... Özür dilerim.. öyle söylemek istemedim.

"Demişti kulağıma fısıldayarak.... Koca bir bebek resmen...."

y/n: sorun değil Jungkook.... Ama bana sevgi gösterisi yapıyorsun dedin..

Jk: gerçekten özür dilerim... Lanet kelimelerim ağzımdan bir anda çıkıverdi..

"Geri çekildiğimde yüzüne baktım... Ah cidden bir tavşan kadar tatlıydı ama gözleri ise dünyada ki en parlak yıldız gibiydi..... Gidip yatağa oturdum ve gelmesini için yanımı işaret ettim.... Gelip yanıma oturdu ve başını dizlerimin üzerine yerleştirdi..."

y/n: jung-

Jk: böyle kalsın... Lütfen..

y/n: peki.. ama bir saniye kalkar mısın?

Jk: tamam...

"Dediğimde kafasını dizimin üzerinden kaldırmıştı.... Hemen telefonumu yerine koyup düzgün bir şekilde ayarladım.. filmi açtıktan sonra kaseyi alıp ikimizin önüne indirdim ve kolaları da önümüze indirdim... Ardından dizlerimi indirdiğimde Jungkook tekrar başını yerleştirdi....."

y/n: rahat mısın?

Jk: çok.. ya sen?

y/n: bende..

"Dedim ve artık film başlamıştı... İkimizde konsantremizi filme vermiştik...."
.
.
.
"Film'in bitmesine az kalmıştı... Konusu şöyleydi; bir çift sevgili var..  bunlar çok komik anlar geçiriyorlardı film boyunca ama aralarına giren bir kadın oldu... Kadın durmadan bunların arasını açmaya çalıştı... Ama adam ve kadın birbirlerini çok seviyorlardı ve küçük çaplı kavgalar oluyordu..."

"Neredeyse patlamış mısırın hepsini ben yedim çünkü fark etmiştim Jungkook filmi izlerken belki bir tane tek yemişti onun dışında içeceğini sadece içiyordu.... Kaseyi benim tarafımdan duran sehpanın üzerine indirdim..."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin