*Hatırlatma*
"Dediğinde Jin hyung'a bakıp gülmeye başlamıştım."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Galiba burada uzun uzun eğleneceğiz..."
.
.
.
~7 Gün Sonra~*Saat 20:30*
"Evet yine hazırlanmış ve Jungkook'un odasına girmiştim."
"Birkaç gündür gelmek için ısrar ediyorum ama izin vermiyordu. Gerekirse başının etini yiyordum ama yok izin vermiyor gıcık. Bugün RM hyung taburcu olacak ve onu hastaneden almaya gideceklerdi. Bende gideceğim işte görürsün."
"Odasına gittiğimde onu bulamayınca giyinme odasına doğru yaklaştım ama banyodan su sesleri gelince dikkatim tamamen oraya dağılmıştı."
"Banyoya doğru yaklaştım ve dinlemeye başladım. Hala su sesleri geliyordu. Aslında onun sinirini bozmak güzel olabilirdi. Kapıyı yavaşça açtım ve içeriye göz gezdirdim. Duşakabinin içinde çıplak bedenini görüyordum. Tanrı'm. İyiki duşakabin sudan dolayı buğulanmış yoksa adamı taciz etmiş gibi olacaktım."
"Sonuçta onu çıplak görmedim. Duşakabin sudan dolayı terlediği için sadece içeride üstünde birşey olmadığı ve hareket ettiği görünüyordu. Başımı hızla çevirdim ve düğmeye basarak ışıkları kapattım ve hızla banyodan çıktıktan sonra kapıyı yavaş bir şekilde kapattım. Geri geri birkaç adım attım ve bekledim."
"Su sesi durmuştu. Birkaç saniyenin ardından tekrar su sesi gelmeye başlamıştı. Kapıyı kilitlememesi benim suçum değildi, kilitleseydi. Yine kapıya doğru adımladım ve yavaş bir şekilde açtım. Duşakabinin içindeydi. Düğmeye basıp ışıkları kapattım ve kapıyı yavaş bir şekilde kapatıp çıktım."
Jk: Tanrı aşkına!
"Diye içeriden bağırdı. Bu beni durdurur mu? Hayır. Bir süre sonra tekrardan su sesleri geldiğinde kapıya doğru yaklaşmış ve en yavaş şekilde açtıktan sonra ışığa doğru elimi uzatıp kapatmıştım. Banyodan çıkıp kapıyı kapattıktan sonra beni bulamayacağı en uzak köşeye yaklaştım."
Jk: her kimsen çıkıp belanı sikmeden önce kaybol!
"Dediğinde kıkırdamıştım. Tam vazgeçecektim ki şeytan dürtmüş tekrar yapmaya karar vermiştim. Kapıya doğru yaklaşmıştım. Su sesi gelirken kapıyı yavaşça açmış ve elimi düğmeye doğru uzatmıştım ki tahmin etmediğim birşey oldu ve Jungkook elimden tutmuş ve içeriye çekmişti. Ben şaşkınca bakarken Jungkook yüzünden su damlacıkları akıyor ve şaşkınca bana bakıyordu. Gözlerim bedenini süzmeye başladı. Vücudundan su damlacıkları düşerken altında ise beline sarılı bir havlu vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...