*Hatırlatma*
y/n: ayrı yatacağımızı sana söylemiştim.
*Hatırlatma bitmiştir*
Jk: bak hiç şaka kaldıracak durumda değilim, gir yatağa uyuyalım.
y/n: şaka yapıyor gibi mi görünüyorum?
"Dedim ciddi bir ifade ile bakarak.. Yataktan kalktıktan sonra gelip tam da önümde durdu..."
Jk: bunu yapamazsın.
y/n: offf Jeon... Alt tarafı ayrı uyuyacağız, sanki dünyanın sonuymuş gibi davranıyorsun.
Jk: hiçbirşey bildiğin yok.
y/n: ya da şöyle yapalım, sen gece tekrar yatağa dönersin o yüzden ben direk Minji'nin odasına gideyim hm?
Jk: asla.
"Deyip kaşlarını çatmıştı.."
y/n: ne yapacağız o zaman?
Jk: birlikte uyuyacağız dedim.
y/n: bende sana bu sabah öyle birşey olmayacağını açıkça söyledim, unutmadın diye düşünüyorum.
"Bir anda bileğimden tutmuş ve yatağa doğru yürümeye başlamıştı.."
y/n: Jeon sakince söylüyorum, bırak hemen.
Jk: uykum var y/n.
"Bileğimi kendime sert bir şekilde çektiğimde ise bana baktı..."
y/n: git koltukta uyu.
"Dedim ve yatağa oturdum..."
Jk: peki! Ama bu bir daha tekrarlanmayacak!
"Dedikten sonra dolaba doğru gitmişti... Dolabın kapağını açarak içerisinden Yorgan ve yastık çıkarmıştı... Onları alarak koltuğa gidip oturmuş ve yastığını sert bir şekilde indirerek yorganı açmış ve üzerini örtmüştü. Ardından sinirle soluyarak bana sırtını dönmüştü..."
y/n: iyi geceler?
"Dedim ama birşey söylememişti... Galiba gerçekten kızdı... Bunca zamanın sonunda nasıl biri olduğunu şimdi biraz daha iyi öğrenmiştim.. mikrodalgalardan nefret eder, film izlerken mısır yerine içecek içmeyi tercih ederdi.. çabuk sinirlenir ve hep kendi bildiğini yapar.. gülüşü ve gözleri dünyadaki en özel şeylerden biri olabilir.. eğer birine gülüyorsa o kişi gerçekten onun hayatında bir yeri vardır çünkü çoğunlukla sinirli bir yapısı var ve kimseye kolay kolay gülmez... Eğer sinirli bir anda ise pek konuşmaz çünkü sevdiği insanları kırmak istemiyor... "
"Şuan bunları neden hatırladım bilmiyorum ama gülümsememe sebep olmuştu... Düşüncelerimi kenara itip ayağa kalktım... Bardağımı su ile doldurdum ve ilacımı ambalajından çıkardıktan sonra su ile birlikte içtim... Ardından bardağı indirdim ve yatağa tekrar girdim... Karnımın ağrısı geçmişken yeniden ortaya çıkması.. lanet şey!... Midem boş olduğu için yediklerimi de kabul etmemeye başladı... Küçük birşey yesem hemen ortaya çıkıyorlar... Bununla birlikte baş ağrılarım var... Her neyse uyusam geçer..."
"Üstümü örttükten sonra yanımda ki yastığa sarıldım ve gözlerimi kapattım... İyi bir gece olması dileğiyle Jungkook...."
.
.
.
"Gözlerimi yavaş yavaş açıyordum çünkü birşey sürekli ses çıkarıyordu... Gözlerimi tamamen açtığımda hafif bir bulanıklık olsa da sesin geldiği yöne doğru bakmış ve kaynağını görebilmiştim... Jungkook... Ne yapıyordu öyle?... Uyuyamıyordu galiba... Çünkü gözleri açık ve sürekli yatakta dönüyordu... Yatakta o kadar çok kıpırdanmış ki yorgan artık onun üzerinde değil de yere doğru düşmüştü... Uyandığımı anlamış gibi bakışlarını bana çevirmişti.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Aléatoirebüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...