TUZAK

153 14 10
                                    

*Hatırlatma*

"Giyinme odasından çıktıktan sonra kapıyı kapattım"

*Hatırlatma bitmiştir*

"Odaya son bir kez göz attıktan sonra kapıyı açtım ve odadan çıktım..... Canım çok sıkılıyordu.... Yapacak birşey yoktu çünkü... Mutfağa gitmiştim, salona gittim, bahçeye çıktım, odama geldim.. daha ne yapabilirim ki? Aklıma son çare olarak tek şey geliyordu..... Jungkook'un odasına girebilirim belki.... Girebilirim ya.. odasına girdiğim için kızmaz zaten...... Hemen Jungkook'un odasının kapısını açtım ve içeriye girdikten sonra tekrar kapattım....."

" Önceden öylesine girmemiştim odasına... Şuan ne yapacağımı bilmiyorum sadece odasında öyle duracağım..... Etrafa bir göz atmaya başladım..... Oda temizdi zaten Mia odaların temizliğini yaptığı için normal.... Onun dışında bir fotoğraf çerçevesi vardı masasının üzerinde.... Masaya doğru gidince fotoğrafı daha net gördüm, benim fotoğrafımdı bu...... Benim Jungkook ile çekilmiş bir fotoğrafımdı..... Fotoğraf çerçevesini elime aldım ve uzunca baktım.... Ardından masanın üstünde ki diğer eşyalara baktım...... Bir bilgisayar, bir tablet, defter, kurşun kalem ve silgi..... Defter ilgimi çekmişti çünkü yanında kalem ve silginin olması birşeyler çizdiği veya yazdığı anlamına geliyordu..... Merak ettim şimdi..... Elimi deftere doğru uzattığımda aklıma gelen şey ile durmuştum ve havada kalan elimi geri çekmiştim."

"Bu onun defteri. İçinde kişisel birşey olabilir..... Yani izinsiz dokunamam, bu onun özeli..... Ama merak ediyorum... Sandalyeyi çekip oturdum ve telefonumu cebimden çıkartıp kollarımı da masaya yasladım ve telefonumda hemen numaralara girerek Jungkook'un numarasına tıkladım...... Uzun bir çalışın ardından açmamıştı........"

y/n: biliyorum işleriniz var ama ne yapıyorsun acaba tavşancık?

"Aklıma gelen fikir ile onu görüntülü aradım.... Eğer görüntülü olursa ne yaptığını da görmüş olurum..... Tekrar uzunca çalmıştı ama arama kapanmaya yakın açmıştı... Hah oldu! Kamerayı kendime çevirerek ona baktım.... Galiba yürüyordu"

y/n: jungkook?

Jk: efendim güzelim?

"Yanından birileri geçiyordu..... Gördüğüm kadarıyla RM hyung ve jhope hyung yanından yürüyordu hatta biraz hızlı yürüyorlardı.... Jungkook telefona değilde önüne bakıyordu"

y/n: şey neredesiniz siz?

Jk: biliyorsun işimiz var, sen neden aramıştın?

y/n: ha? Arayamaz mıyım? Öylesine aradım

"Bakışlarını bana çevirdi.... Hafif çatık kaşları biraz düzelmişti"

Jk: tabiki arayabilirsin güzelim

y/n: sanki direk konuşmayı bitirmek istermişsin gibi bir halin var.

Jk: güzelim alınganlık yapıyorsun, ben hiç öyle birşey ister miyim?

y/n: ben alıngan değilim.

Jk: hıhımm değilsin.

y/n: Jungkook değilim dedim

Jk: peki bende zaten değilsin dedim ㅋㅋ

"Hafif gülümsemişti.... Ama ne yapıyorlarsa artık bir türlü yürümeleri bitmedi..... Jungkook'un yanından Jimin'i görmüştüm.. o da Jungkook'un omzuna hafif yaslanmış ve gülerek bana bakmıştı"

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin