SIRLAR ODASI

201 20 22
                                    

*Hatırlatma*

"benim aksine o daha tutkulu ve yoğun öpüyordu.. elleri belimden bacaklarıma doğru inince bu işi uzatacağını anladım ve geri çekilerek dudaklarından ayrıldım.. nefes nefese kaldığımızda bana bakıp sırıttı."

Jk: vayy güzelim bu kadarını da beklemiyordum. ㅋㅋ

y/n: sus Jeon, beni kışkırttın diye oldu

"Dudağını yaladıktan sonra kolunu yatağa yaslayıp hafif eğildi."

Jk: hmm.. bu arada tadın çok güzel, beğendim.

"Ne?!..Yataktan hızla kalkıp yastığı aldım ve kafasına hızla geçirdim. Dengesini kaybedip yatağa yayıldı."

y/n: lanet olsun, ben seni niye öptüm ya?!

"Kafasına vurdukça gülüyordu, en sonunda yastığı elimden alarak fırlattı ve beni kendine çekerek oturur vaziyete getirdi."

Jk: üzülme tadının güzel olması senin suçun değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jk: üzülme tadının güzel olması senin suçun değil.

y/n: ya hala konuşuyorsun ya!

"Göğsünü yumruklama ya başladığımda ellerimi tutarak arkada birleştirdi."

y/n: bırak elimi!

Jk: kızdın mı yoksa?

"Kaşlarımı çattım"

y/n: yok çok mutluyum şuan!

Jk: güzelim bu kadar alıngan olman iyi değil.

y/n: niye? Benimle uğraşamaz mısın yoksa?

Jk: hala alınganlık yapıyorsun.

y/n: sabır! Tamam hadi bırak beni.

Jk: uhmm.. hayır, böyle kal.

"Delirtiyor beni cidden...aklıma gelen şey ile kendimi düzelttim."

y/n: ellerim çok acıyor..

"Dedim acı çeker gibi bir ifade yerleştirerek... dediğim anda kaşlarını çatarak ellerimi geri öne getirdi ve incelemeye başladı."

Jk: neresi acıyor? Birşey mi oldu yoksa?

"Küçük bir kahkaha atmıştım, jungkook'da bana bakıp anlamaz bakışlar ile kaşlarını çattı... Onu kandırmanın en iyi yoluda buydu işte, hemen inanıyordu."

y/n: şaka yaptım, işe yarıyor demekki. ㅋㅋ

Jk: bana gerekirse şaka yapma y/n!! Yapma! Anladın değil mi?!

"Bağırması korkutmuştu beni.. sinirlendi yine.. ama şakaydı yani, kucağından bir hızla kalktım ve gerileyip yataktan kalktım."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin