*Hatırlatma*
"Dur mu? Zaten Hareket etmiyorum ki.. her neyse uykum var... Gideceğim mecbur.."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Hiçbirşey söylemeden beni götürmesine izin verdim.. lanet olsun ki uykum var yoksa o yakışıklı suratının ortasına bir tane geçirirdim... Uykulu gözlerimi kapatmıştım.. arada bir açıp nerede olduğumuzu kontrol ediyordum.."
"Başımı göğsüne yasladığım için kalp atışlarını duyabiliyordum ve bu dahada beni mayıştırmaya yarıyordu... Vicdansız sırf uyumak için istiyorsun beni... Biraz da hızlı ilerliyorduk galiba çünkü hemencecik odaya yetişmiştik... Odaya ne araya girdiğimizi bilmeden yatak odasına doğru ilerliyorduk..."
y/n: uykumu böldüğüne pişman olacaksın..
"Dedim mırıldanarak..."
Jk: iki dakikalığına uyanık kalsan ölmezsin, ben bir saatten fazladır uyuyamıyorum.
y/n: uyusaydın banane..
"Dedim tekrar küçük bir mırıldanma çıkararak... Bedenim yumuşak yatak ile temas ettiği anda kendimi bir anda serbest bırakarak yaymıştım... Ve bu.. çok rahatlattı... "
y/n: uykumun içine ettiğin için sağol...
Jk: y/n konuşmayı bırakırsan uyumaya devam edebilirsin.
"Dedi uyarıcı bir tonda... Yanımda hissettiğim baskı ve güzel vanilya kokusu onun uzandığını gösteriyordu... Uykunun verdiği etki ile sırtımı dönünce bir anda belimden yakalamış ve kendine çekmişti... "
y/n: ya git uyu..
Jk: uyuyacağım şuan..
"deyip küçük mırıltılar bırakmıştı... Boynumda ki nefesi zaten ayrı birşeydi onu saymıyorum bile... Bedenime sardığı kolunu biraz daha çekerek tam kendine çektiği zaman onun bedenini arkamda hissedip bana değmesi biraz... Biraz tuhaf... Onun göğsü benim sırtıma hizalıydı..."
Jk: rahat mısın?
y/n: hm..
Jk: iyi geceler..
y/n: iyi geceler....
"Dediğimde boynumda hissettiğim öpücük ile huylanmış ama birşey yapamamıştım... Gözlerim resmen onlara acımam için bana yalvarıyor gibiydi... Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce yaşadığım bu güzel anla son kez gülümsedim..."
.
.
.
"Uyanır gibi oluyordum... Gözlerim açmak için biraz bekliyordum.. burnuma dolanan vanilya kokusunun hissettirdiği o hoş duygu ile gözlerimi açmıştım.. eşsiz kokunun sahibi tabiki de Jeon... Dün gece çok rahat uyudum... İlaç içmedim ama kabus görmedim ve bunun için de Jeon'a çok teşekkür ediyorum.. ""Bana sarılmış ve başı ise benim boynumdaydı.. nefesi her tenime değdiğinde içimde sanki kelebekleri hissediyorum, heyecanlanıyorum.. boşta duran sol elimi yüzüme yaklaştırırarak gözlerimi ovdum.. çeneme değen saçları ise huylandırıyordu... Hala uyuyor olması işime geliyordu... Ondan uzak durma kararı alan ve bir ay boyunca uzak duran ben; şimdi ise bütün çabalarımı boşa çıkarmış ve onunla uyuyordum.. dayanma rekorum bir ay.. ne yapacağımı bilmiyorum.."
"Bir ay boyunca ikimize de eziyet ettim.. ikimiz de acı çektik ve sonucu bu mu? Böyle olacaksa neden en başında böyle bir işe kalkıştım?.. bu yurtdışı işinde bu kadar hevesli olmam sadece gezmek değil, Jungkook'dan da uzak durmak için böyleydi... Bir işi bile beceremiyorum, içine edeyim!"
.
.
.
"Jungkook birkaç defa uyanır gibi oldu, hareketlendi... Ama hala uyuyordu.. saatin kaç olduğundan habersizdim çünkü dün gece telefonum Yeji'nin odasında kaldı... Elimi sehpanın üzerinde duran Jungkook'un telefonuna doğru uzattım.. Jungkook'un sarıldığından dolayı fazla kımıldayamıyordum.. parmak uçlarım telefona dediğinde ellerimi biraz daha uzattım ve almayı başardım.. elimi geri çektiğimde hemen kenara basarak açtım ve saate baktım... Saat 08:42.. hm.. fazla geç değil... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Acakbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...