*Hatırlatma*
Minji: söz.
*Hatırlatma bitmiştir*
"Ruhumu onun yanında dinlendirmiştim. Cidden iyi geliyordu, ailemden birinin varlığı."
Minji: bileğindekini de onlar yaptı değil mi?
y/n: evet.
"Aklıma gelen şey ile tekrar konuştum. "
y/n: herkese yapıyorlar. Sana da yapacaklardır.Minji: ne?
"İstemiyordu. Herkes gibi o da tabiki istemeyecek. "
y/n: kendine dikkat et. Önce gelip bayıltacaklar. Uyandığın zaman bileğinde dövme olduğunu göreceksin.
"Dedim oldukça tecrübeli bir şekilde. Buraya getirildiğim ilk zamanlar aklıma geldi. Bayılttılar. Uyandığım zaman ise bileğimde bu dövme vardı. "
Minji: izin vermem.
y/n: maalesef, yapacaklar.
Minji: Marie'nin anlamı ne?
y/n: bana koydukları isim. Özgür kadın, isyankar kadın anlamlarına geliyordu sanırım.
Minji: hm..
y/n: Youngwo sana anlatacaktır herşeyi.
Minji: senin anlattıkların ile beraber tekrar üstünden geçecek yani.
y/n: evet..
"Uzun süre tavanı izlemenin ardından derin bir iç çektim. "
y/n: Youngwo babama zarar vereceğini söylemişti. Birşey oldu mu ona?
"Dedim endişe ile. Umarım olmamıştır. "
Minji: zehirlendi ama endişelenme. İyileşti.y/n: zehirlendi mi?
"Olmaz ama ya... "
Minji: evet ama şuan iyi.
y/n: Tanrı'ya şükürler olsun...
"Diyerek rahat bir nefes vermiştim. O iblise hiç güvenmiyordum. Her an herşeyi yapabilirdi. "
Minji: babana videonu yolladılar.
y/n: ne videosu?
Minji: sana.. Tecavüz etmeye çalışmışlar.
"Yeter... Babama olmaz. Dayanamazdı ki babam. Lanet olsun. İyi miydi? "
.
.
.
*Yarın- 3 mart*-Esaretin 313. Günü-
"Dün Minji ile birlikteyken o kadar huzurlu hissetmiştim ki. Onun yanından ayrılınca adeta kendi cehennemime dönmüş gibi oldum. "
"Odama girdiğimde adeta tüm düşüncelerimin arasında boğuldum. Ailemi düşünüyordum. Onların ne yaptığını merak ediyorum, ayrıca çok özlüyorum. Umut diye birşeyin olduğuna tekrardan inanmıştım. "
"Şuan ise ceza odasındaydım. Kelepçeler bileğimde ve öylece asılı duruyordum. En başta dövdükleri için ise kılımı kıpırdatacak halim yoktu. Morluklar artıyordu ama biliyorum ki bunların hepsi geçici... Birgün bitecek. "
"Ne tuhaf değil mi? Acı çekerken bile ailemi düşlüyordum. "
.
.
.
~yazardan~"Jungkook diğerlerinin de desteği ile onlara katılmış ve hep birlikte haraket etmeye karar vermişti. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Разноеbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...