FELİX

197 21 23
                                    

*Hatırlatma*

"Aklımdaki fikri hemen gerçekleştirip ekran fotoğrafım koydum."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Sinirli, tatlı ve yakışıklı tavşan hepsi vardı, Onu izlemek çok güzeldi. Yanına uzandım ve izlemeye başladım."
.
.
.
"Bir süre sonra aklıma takılan şey ile yataktan doğruldum ve onu telefonuna baktım. Acaba telefonunda neler var? Kimin numarası var? Kimlerle konuşuyor? Bir sürü soru kafamda dolaşırken hemen onun telefonunu elime aldım."

"Bu yaptığım yanlış mı acaba? İzinsiz onun telefonunu karıştırmak üzereyim. Ama o da benim mesajlarıma bakmıştı. Yani sorun olmaz. Sonuçta bana kızmaz değil mi? Sırf telefonu için bana kızmaz. Evet biz evliyiz sorun olmaz.. "

"Hemen telefonunun kenarına basarak açtım, tam açmak için yeltendiğim sırada şifre olduğunu fark ettim, off şifresi var!! Ne olabilir ki? Doğum tarihi? Onun doğum tarihini bilmiyorum ki, veya birşeyin adı?.... ne olabilir? Ne olabilir?"

Jk: JK-1306-JJK

"Evet şifre bu! Hemen şifreyi girdim ve telefon açıldı. Ekran fotoğrafı bizim fotoğrafımızdı....bir dakika bana bu şifreyi kim söyledi?!... Başımı yana çevirdim, Jungkook uyanık ve bana bakıp sırıtıyordu, telefonu yavaşça aşağı indirdim, al işte yakalandım ya!"

Jk: y/n... şifremi biliyorsun artık değil mi?

"Telefona baktım ve tekrar ona baktım. Sırıtmayı kesip ciddi bir ifade takınmıştı ve yatakta dikleşti."

Jk: bana sorabilirdin değil mi?

y/n: uyuyordun ama.

Jk: uyumuyordum, sen odaya girdiğinde uyanmıştım.

"Off yine uyanık ve yine yakalanmıştım! Telefonunu kurcalarken de yakalandım, al işte bana kızdı. Üzgün bir ifade ile bakmıştım."

y/n: izinsiz baktığım için özür dilerim..

"Kızacak diye beklerken, sarılmam için kollarını açmış ve gülümsemişti. Hemen yanına yanaşıp sarıldım. Bana sarılıp saçlarımı okşamıştı. Onun sıcak kolları en rahat bulduğum yerdi."

Jk: özür dilemene gerek yok güzelim, ama keşke bana söyleseydin.

y/n: bir daha telefonunu karıştırmam..

"Çoğu zaman sinirli ve inatçı görünse de bazen böyle nazik ve sevgi dolu görünebiliyordu.
O kollarını uzatıp esnemişti bense onu izliyordum sadece.. "

y/n: günaydın..

Jk: seni gördüm günüm aydın oldu sanada günaydın güzelim..

"Gülümsedim. Aklıma gelen şeyle ayaklandım"

y/n: kızlar uyanır şimdi gitmeliyim.

"Tam arkamı döndüğümde kolumu tutması ile tekrar oturmuştum."

Jk: yanımda kal..

y/n: Jungkook gitmeliyim.

Jk: off peki, bari sabah öpücüğü verseydin.

y/n: şimdi verirsem bugün benden birşey isteyemezsin..

Jk: dün ki iş ne olucak peki?

y/n: uhm.. yalan olucak.

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin