*Hatırlatma*
Şoför: ok. (Tamam.)
y/n: demek Londra kulesine gideceğiz.
Minji: vayy güzel olucak..
"Taksiyi çalıştırmıştı şoför... Giderken aynı zamanda aramızda sohbet ediyorduk... Tabiki şoför anlamadığı için bazen dikiz aynasından tuhaf bakışlarını bize gönderiyordu.. o baktıktan sonra gülmemek için dudaklarımızı birbirine bastırıyorduk..."
"Yolu izleyerek çok eğlenmiştim... Taksi durduğu zaman parayı ödeyip arabadan inmiştik... Ve kalenin önüne doğru yürüdük... Çok güzel..."
"Etrafında birkaç fotoğrafını çekmiştik... Hem yürüyüp hemde etrafı dikkatle izliyoruz... Gerçekten müthiş bir yer... İnsanları bile sıcak görünüyordu.. özellikle çocuklarıyla birlikte etrafı gezip fotoğraf çekenler...(Burası için fotoğraf bulamadım..)
"Birkaç fotoğraf çektik... Tabiki Yeji bunları Instagram'dan paylaşacaktı ama şimdi değil... Çok mükemmel bir yer burası.."
~Yazardan devam~
"Felix üyelerin yanına gelmiş ve ne yapacaklarını düşünüyordu... Hepsi evde buluşmuşken aralarında sadece Jeon eksikti.."
Felix: off.. ne yapacağız peki?
RM: bana kalsa bu onların hakkı, istedikleri kadar eğlensinler ama işte..
Jin: Jungkook'un bizi dinleyeceğini pek düşünmüyoruz.
Felix: ama sonuçta bizden binlerce kilometre uzaktalar ve yalnızlar.
Jhope: yanlarında Min Sung var.
Felix: ama tek bir kişi ile güvende olacaklar mı sizce? Sonuçta sadece Kore'de değil bir sürü yabancı ülkede mafya var ve çoğu ile düşmanız.
Jimin: ne yapacağımızı hiçbirşey bilmiyorum..
"Taehyung Instagram'da gördüğü şey ile şaşırmış ardından üyelere bakmıştı..."
Taehyung: şuna bakın!
"Kızların havaalında çektiği fotoğrafları göstermişti... Şaşırmasın bir diğer sebebi ise bu onların tanıdığı hesabı değildi.."
Felix: çok güzel birşey yapmış gibi birde paylaşmışlar.
Taehyung: ama bu hesap onların değil.. yani ne Yeji'nin ne de Minji'nin..
Suga: Taehyung başka bir telefon almışlar, baksana y/n'in de telefonu arabadaydı.
Jhope: niye bu kadar şey yapıyoruz ki sonuçta kızlar eğlenmek istemiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Randombüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...