*Hatırlatma*
y/n: ağh manyak bıraksana, acıtıyorsun!
*Hatırlatma*
"Dediğimde bileğimi bırakmıştı.. bileğimi tutarak ovmaya başladım.."
y/n: pisliksin sen!
Jk: senin zayıf olman benim suçum değil.
"Dediğinde ona baktım.. soğuk bakışları sanki... Sanki bir asker yetiştirmek ister gibi bakıyordu..."
y/n: zayıflığım seni ilgilendirmez.
Jk: bir gün yanında olmadığım zaman kendini koruman için yapıyorum.
y/n: kendimi korumasını bilirim, senin saçma tavsiyelerine ihtiyacım yok!
"Kimseye ihtiyacım yok... Ben kendimi korumasını bilirim... 15 yaşındayken de korumaya çalıştım... Başarısız olsam bile ne yapacağımı biliyorum.. bir Psikopattan eğitim almama gerek yok!"
.
.
.
"Aradan neredeyse 3 saat geçmişti... Şuan saat 15:02.. telefonumu aldım ve giyinme odasına doğru gittim... Birazdan çıkacaktık... Hızla üzerimdekileri indirdim... Kıyafetleri çıkardıktan sonra giydim ve kendime baktım..."
"Aslına bakarsan kış ayını pek sevmem... Çünkü kışın giydiğim kıyafetleri pek beğenmiyorum... Yaz her zaman en iyisidir... Herkes kışın en az 5 kilo almış gibi görünüyor, komik... Neyse... Çantamın içerisine gerekli olan herşeyi koydum, içine telefonumu da koyduktan sonra çok hafif bir manyaj yaptım.. ardından parmaklarımı saçıma daldırdım ve arkaya doğru savurdum... Çantamı koluma koyarak hızla giyinme odasına çıktım... Jungkook'da hazır görünüyordu.. yanından geçerek hızla kapıya doğru yürüdüm..."Jk: yavaş ol.
"Dediğinde umursamayarak yürümeye devam ettim... Kapıyı açtığım zaman hızla odadan çıktım... Arkadan geldiği için kapıyı kapatma zahmetine girmedim ve yürümeye devam ettim... Bizim odamız 4, katta.. Minji'nin odası bu katta ve Yeji'nin odası ise bir alt katta... Hızlı adımlarımı sürdürmeye devam ettim.. ileride odasından çıkan Minji'yi görünce biraz daha hızlı yürüdüm... Minji beni fark ettiği zaman o da bana doğru yürümeye başladı..."
Minji: ne bu acele?
"Dediğinde başımı hafif sağa doğru eğerek arkayı ima ettim... O da o yöne baktığı zaman göz devirerek bana baktı.."
Minji: bu ukala ile gezeceğimize inanamıyorum.
y/n: mecbur olmaktan nefret ediyorum.
"Dediğimde kol kola girdik ve yürümeye devam ettik.."
Jk: atlılar mı kovalıyor? Ne bu hız?
Minji: offf..
"Asansöre birlikte bindiğimiz zaman Minji Yeji'yi aradı... Çıkmasını söylerken asansör çoktan 3. Katta durmuştu... Biz beklerken Yeji koşarak geldi ve asansöre bindi... Kapılar kapandığı zaman derin nefesler alan Yeji'ye baktık..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Acakbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...