KISA

104 14 5
                                    

*Hatırlatma*

"Gülümseyip el salladım.. ikiside bana el salladı ve salondan çıktılar.."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Arkamı dönerek koltuğun üzerinden telefonumu aldım ve cebime koydum.. sonra ilacımı alarak hızla mutfağa doğru gittim... Mutfağa girdiğimde hızlı adımlarım ile dolabı açtım ve içinden bir bardak çıkardım... Ardından gidip dolaptan bir su şişesi çıkardım... Ama şişe ağırdı, aslında ağır değildi sadece ellerimde lanet olası kesikler olduğu için ağır geliyordu..."

" Bardağa doğdu tuttum ve hızlı bir şekilde doldurdum... Hemen şişeyi bıraktım ve ellerime baktım.. lanet olsun ki acıyor... Hyunglar kesiklerin büyük olduğunu söylemişlerdi.. umarım hızla geçer.... İlacı ambalajında çıkardım ve suyla birlikte yuttum... Ardından ilaç kutusunu hemen bulacağım bir yer olarak dolaba diğer kutuların yanına indirdim... Son kez mutfağa baktım ve arkamı dönerek çıktım..."

"Salondan geçerek çıktım.... Hızla merdivenlerden çıktım ve koridora giderek kendi odama doğru gittim ama açılan kapı ile bakışlarımı o yöne çevirdim.. bu Jimin'di.. kapıyı aralayıp bana şaşkınca baktı..."

y/n: Jimin?

"Birkaç adım ile yanıma geldi... saçları dağınıktı..."

Jimin: y/n, bu saatte neden uyanıksın?

y/n: mutfağa gittim, sen neden uyanıksın?

Jimin: uyku tutmadı işte..

y/n: peki.. sana iyi geceler dilerim.

Jimin: pek sanmıyorum ama sana da dilerim.

y/n: umarım..

"Dedim sessiz bir şekilde... Jimin yanımdan geçip aşağıya doğru gidecekken açılan bir başka kapı yüzünden durmuştu.. ikimizde merakla o yöne baktım.. bu Jungkook'du... Uykulu ve saçları dağınıktı.. bize şaşkınca bakıyordu.."

Jk: bu saatte ne yapıyorsunuz?

Jimin: beni uyku tutmadı..

"Diyerek merdivenlere doğru yürümeye devam etti... O yanımızdan ayrılırken Jungkook bakışlarını bana çevirdi....umursamamalıyım.. gitmeliyim.... Hızla arkamı döndüm ve odamın kapısında durmuştum ki Jungkook'un kolumdan tutması ile durmuştum.."

Jk: güzelim, sen neden uyanıksın?

"Kolumu geriye atarak kendime çektim.."

y/n: mutfağa gitmiştim..

"Ona bakmadan hemen aynı şeyi yaparak kapıyı açtım ve içeriye girdim... Kapatmadan önceki yüz ifadesini görmüştüm.. kaşlarını çatarak bakmıştı.. anlamamıştı bu hareketimi.. hızla kapıyı kapattım... Yapmak zorundayım.. ikimiz içinde iyi olucak... birkaç ay sonra Hiç zorlanmadan ayrılacağız.. ve bunun için bana teşekkür edecek eminim..."

"Hızla uyuyan Minji'nin yanına uzandım ve gözlerimi tekrardan kapatmıştım.. huh.. bitecek... Bitecek..."
.
.
.
"Gözlerimi aralamıştım... Çünkü uyanmamı sağlayan şey canımın acımasıydı.. gözlerimi açtığımda yan dönük bir şekilde uzanmış duruyordum.. hızla ellerimi bedenimin altından çıkarmıştım... Çünkü çok kötü acıyordu..."

y/n: off...

"Acaba sargıları açıp baksam mı? Çünkü çok kötü acıyor.. ellerimi havada sallayarak acının azalmasını amaçlamıştım ama tam tersi olmuştu, olduğundan daha kötü acıyordu... Ah bundan sonra ellerimi alta koyarak uyumayacağım..."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin