*Hatırlatma*
"Daha birinin yükünü taşıyamıyorken bir diğerini asla."
*Hatırlatma bitmiştir*
"Ryang Jae'nin kabusları ile yıllarca yaşadım, tekrar birini daha asla kaldıramam!"
"Beni yaka paça sürüklemişlerdi. Başka bir odanın kapısını açtıkları zaman beni içeriye fırlattılar resmen! Dizlerimin üzerine düştüğümde titrek bir nefes verip ellerimi yere koymuş ve ayağa kalkmıştım."
"Odada kimsenin olmadığını fark edince etrafımı incelemiştim. Kırmızı ışıklar vardı. Düz beyaz bir yatak vardı. Aynalar vardı. Bu sapıkların Ayna fantezisi falan mı var? Duvarda ise seks oyuncakları vardı. Oha ama ya! Ne pislik insanlar bunlar!"
"Hadi, beni buraya getirdiklerine göre biri gelecek. Kesici birşey Bulmalıyım."
"Duvardaki seks oyuncaklarına doğru yaklaştım ve aralarında kesici birşey var mı diye kontrol ettim ama yok! Hiçbirşey yok!"
"Vücudum deli gibi titriyordu ve kalbim çarpıyordu. Korkuyordum, birşey yapacaklar. Baba, hani neredesin? Neden beni kurtarmıyorsun?"
.
.
.
~Yazardan devam~"Üyeler ellerindeki eldivenleri çıkartıp ateşin içine atmışlardı. Yaptıkları cinayetten zevk almış ve keyifleri yerindeydi. Ateşten biraz uzaklaşmış ve ellerini pantolonlarının cebine koyarak gülmüşlerdi."
Taehyung: demek ki o kadar da ciddiye alınacak biri değilmiş.
"Demiş ve elini cebinden çıkararak kollarını bağlamıştı."
Jimin: herifin altına ettiği yerde kahkaha atacaktım.
Suga: uzun zaman oldu, paslanmışız.
Jin: aynen, bu sefer ki eskisi kadar büyük olmadı.
RM: bunu tekrarlayalım.
"Demiş ve kol saatine bakmıştı. Saati kontrol ettikten sonra kollarını bağlayarak Jungkook'un darbesi olan son dokunuşa yani büyük ateşe bakmıştı. Ateş büyürken gözlerinin içi parlamıştı."
RM: daha eğlenceli birşeye ne dersiniz?
"Dediğinde herkes bir ağızdan 'ooo' sesi çıkarmıştı."
Taehyung: fikri olan yoksa ben önerimi yapayım mı?
"Dediğinde herkes onaylamıştı."
Taehyung: toplu katliama ne dersiniz?
Jhope: güzel fikir ama yine kafana göre patlatma lütfen.
Taehyung: niye hyung ya, geçen defaki gayet güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J.Jungkook İle Hayal Et
Diversosbüyük bir kabus yaşamış olan ve geçmişinden kaçmaya çalışan y/n'in hayatında büyük bir değişim olur. Birgün yolları bir toplantı odasında mafya grubundan Jungkook ile kesişir ve o gün başlar Jungkook'un takıntılı aşkı. Aşkı günden güne takıntıdan çı...