Bab 51

1.3K 27 0
                                    

Dengan gedik Adriana Tania melangkah masuk ke dalam kawasan training tersebut. Dan dengan sombongnya Adriana Tania menjeling kesemua anak-anak buah Zayaan yang sedang tunduk hormat ke arahnya.

Adriana Tania mendekati Luth.

"Mana Zayaan? I nak jumpa dia." Beritahu Adriana Tania kepada PA Zayaan itu.

"Maaf Cik Adriana dekat dalam dah ada...."

"Ada siapa! You benarkan orang lain masuk dekat dalam bilik Zayaan? You tak takut Zayaan marah kalau dapat tahu orang masuk bilik tunang I!" Tengking Adriana Tania belum sempatpun Luth mahu menghabiskan ayatnya.

Pintu itu di tolak kasar mata Adriana Tania serta merta terbeliak besar. Mulut yang tadi lancang berbunyi terkatup kemas.

"Maafkan saya Cik Adreena saya dah cuba halang..."

"It's okey you can go Luth." Luth menunduk hormat lalu terus beredar mahu mencari keberadaan Tuan Zayaan untuk melaporkan hal ini sebelum akan ada benda buruk berlaku.

Atas bawah Adreena Taalia memandang jelik perempuan yang tak tahu malu itu lalu bibirnya menarik satu senyuman sinis.

"Tunang? Boleh ulang balik tak ayat tadi? Takut-takutlah I tersalah dengarkan manalah tahu." Sindir Adreena Taalia lalu ketawa sinis.

"Oh by the way what a nice greet you here Adriana Tania. Muka you dengan mak you memang tak malukan? Yalah keturunan kan, mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi sama-sama menggatal dengan suami orang. Kesian you dari dulu tak pernah cukup kasih sayang, itulah jadi manusia ni hati jangan busuk nanti berbau sampai kat luar. You ingat you menyorok belakang aunty Nadine I takut ke perempuan? Untuk pengetahuan you, I dah ada banyak bukti di mana you adalah dalang di sebalik kematian daddy I!"

Adreena Taalia menolak geram bahu Adriana Tania tapi di tepis kasar tangan itu. Adriana Tania cuba untuk tidak berasa takut biarpun dia dah gentar apabila perempuan itu sebut pasal kematian orang tua itu.

"Then what? You nak pergi lapor dekat polis go ahead. I don't even care, kalau you nak tahu Adreena Taalia soon I will became Zayaan Raid wife a hook or by a crock! Who said Zayaan Raid was Hanz Eidlan? Depan mata I suami you mati, tolonglah Adreena just wake up in your dreams! Zayaan was Zayaan! Your fucking stupid husband already mampos kena langgar kereta you tak ingat sebab siapa?" Tempelak Adriana Tania dengan wajah yang menyinis.

"Oh really? Let's see." Ujar Adreena Taalia langsung tidak terkesan walaupun sebesar hama.

Elok Zayaan yang baru menapak keluar daripada tandas itu Adreena Taalia tolak tubuh itu ke atas sofa di mana sofa tersebut duduk bertentangan dengan Adriana Tania bermakna Zayaan tidak sedar akan kewujudan Adriana Tania di situ.

"Honey you nak buat apa ni? Kita dekat ofis." Gelabah Zayaan sudahlah dekat sini ramai manusia, boleh gila dia kalau orang lain nampak keadaan Adreena Taalia yang seksi sekarang ini.

"Shhh...." Jarinya di letak pada bibir Zayaan, dengan penuh menggoda Adreena Taalia menyambar bibir Zayaan. Dalam pada masa yang sama sempat Adreena Taalia menayangkan wajah yang penuh dengan rasa puas setelah Adriana Tania terkulat-kulat di situ.

Zayaan kian terbuai dengan ciuman pada bibirnya itu di mana dia memperdalamkan lagi ciuman tersebut. Zayaan bangkit mendukung Adreena Taalia lalu di letakkan ke atas meja setelah barang di atas meja itu di tolak kasar.

"You pintu tu terbuka lah." Ciuman itu di lepaskan Adreena Taalia. Ya dia memang sengaja nak suruh Zayaan sedar akan kehadiran Adriana Tania di sini.

"Urgh. Sekejap I pergi tutup pintu." Sebaik sahaja Zayaan berpusing dia terkedu melihat gerangan manusia tersebut.

Atas Nama CintaWhere stories live. Discover now