4. Kapitola-Něco nového

244 16 0
                                    

A pak jsem ucítila, že ze mě slezl. Pootevřela jsem oči a uviděla černého vlka. Měl krásné modré oči. Seděl přede mnou a koukal na mě. Pomalu jsem se začala zvedat. Až jsem klečela na kolenou, tak jsem mu hleděla do očí. On mně taky. ,,Tady nemáš co dělat." řekl chladným hlasem. Trochu jsem se vyděsila. Odkdy vlci mluví? No jasně. Vlkodlak.

Chtěla jsem mu něco říct, ale zmizel v keři. Tak jsem tedy vstala a podívala se jestli vážně odešel. Opravdu. Vydala jsem se teda zpátky na louku.

,,Co ti tak trvalo? Ten les není tak velký abys tam byla půl hodiny." hnedka po mém příchodu mě mamka začala kárat. Ale nepřipadalo mi, že jsem byla tak dlouho pryč.
,,A proč jsi tak špinavá? To jsi snad spadla?" ukázala na moje záda. ,,Jen jsem uklouzla a spadla." nechci ji říkat o tom vlkovi. Mamka jen zakroutila hlavou a rukou mi dala pokyn ať jdeme k autu.

Po cestě jsem usla. Takže si nic moc nepamatuju. Vzbudila jsem se až táta zastavil. ,,Jsme tu." podívala jsem se z okna a byly jsme před mojí oblíbenou pizzerii.
Šla jsem rychle dovnitř a dala si šunkovou pizzu. Tu mám nejradši.

Po pizze jsme jeli domů. Těšila jsem se, protože jsem si chtěla zdřímnout. Cesta z pizzerie trvala asi 10 minut.

Zaparkovali jsme a šli do domu. Už jsem chtěla jít do svého pokoje si zdřímnout, ale v tom mě taťka chytil za ruku. ,,Musíme ještě něco vyřešit." Přikývla jsem a šla teda s ním a mamkou do obýváku. Sedla jsem si na gauč a čekala co řeknou.

,,Kate, teď když jsi vlkodlak, tak musíš začít chodit na školu pro tebe určenou."začla mamka. ,,Už jsme tě nahlásili a začneš tam chodit od příštího týdne." nijak moc mi to nevadilo, že musím přestoupit. Stejně na školu kterou chodím stojí za prd. ,,Dobře a řekneš mi teda něco o té škole?" doufám, že mi neřekne, že ještě není čas. To už by mě fakt naštvalo.
,,No moc ti toho neřeknu. Sice jsem tam chodila s tvým tátou, ale hodně se toho tam změnilo. Proto jsem ti vzala leták." oddychla jsem si a vzali si leták. Měsíční škola. Snad to bude zajímavý.

Šla jsem si to do pokoje přečíst a pak půjdu samozřejmě spát. Sedla jsem si na postel a začala číst.

'Škola pro vlkodlaky. Můžete přijít kdykoli. Jsme nejlepší škola široko daleko. Máme u nás speciální program pro mladé vlkodlaky. Naučíme vás všechno co potřebujete jako vlkodlaci znát. Nejsme, ale škola plná jen pozitivních věcí. Každý den je vyučování do čtyř hodin. Pak dále jsou dobrovolné aktivity. Najdou se u nás všichni vlci ze všech smeček v okolí. Když budete dobří, zapíšete se do historie. Ať už jste alfa, beta nebo omega jste vřele vítaní na naši školu. Neváhejte a přijďte. Třeba si tady najdete družku nebo druha.'

Nevim co si o tom mám myslet. A hlavně potřebuju od rodičů vysvětlení co je alfa a tak nebo družka a druh. To mě zajímá. Ale nejdřív si půjdu zdřímnout. Už to dlouho.

Rychle jsem se osprchovala ať nejdu do postele špinavá. Lehla jsem si a zavřela oči. Za chvíli jsem usla a zdál se mi ten stejnej sen.

'Běžela jsem lesem. Uviděla jsme louku. Doběhla jsem k ní. Vidím na druhé straně vlka. Ani se nehnu a koukám na něho. Pak se proti mě rozběhne. Utíkám o něho pryč. Dohání mě. Běžím dál. Spadnu a probudím se.''

Tentokrát už jsem neležela na zemi. Naštěstí. ,,Doufám, že se z toho snu nestane noční můra." řeknu a rozhodnu se jít dolů. Nejprve se, ale podívám kolik je. 17:34. To jsem spala teda hodně dlouho.

Jdu dolů po schodech a cítím, že mamka vaří. Šla jsem do obýváku si pustit televizi. Pak jsem si vzpomněla, že jsem se chtěla rodičů na něco zeptat. Myslím, že to bylo něco jako alfa a družka s druhem nebo co.

Šla jsem teda za mamkou do kuchyně se jí zeptat. ,,Mami, řekneš mi prosím co je to alfa a to další tomu podobné? A taky co je to druh a družka?'' Sice to alfa a to další vím co je, ale chtěla bych to upřesnit. Taky by mě zajímalo co jsem. ,,Dobře řeknu ti to, ale a
ž po večeři jo?" ,,Ok" šla jsem si sednout ke stolu, protože mi mamka nandávala jídlo. Byla to omeleta.

Po jídle jsme šli s mamkou do obýváku. ,,Takže..."

Snad vám tahle kapitola přišla dobrá. Nevim to jistě, ale další kapitoly budou asi nic moc nevim, ale pak se to rozjede. Hlavně až Kate začne chodit do nové školy. A nahoru jsem vám dala jak vypadal ten záhadný vlk.😉

Tajemství měsíceKde žijí příběhy. Začni objevovat