Taehyung'ta akıllanmamış gibi yine çorbaya saldırmıştı. Ancak bu sefer benim gibi üfleyip biraz soğuttuktan sonra içiyordu.
"Mmh! Çok güzel olmuş Jungkook! Ellerine sağlık."
Yüzümde memnun bir gülüş oluşurken, keyifle konuşmuştum.
"Afiyet olsun!"
Çorbalarımızı içtikten sonra mutfağı toplamış ve odalarımıza çekilmiştik.
☆
☆
☆
İki gün sonra~
Karşımdaki gençlerde kısaca göz gezdirmiş ve heyecanla derin bir nefes vermiştim.
Bu gün Taehyung'un dediği gibi, gençleri keşif ekibine hazırlamak için eğitmenlik yapacaktım. Bu benim için bir ilkti.
Dövüş konusunda yalnızca kardeşime küçük birşeyler öğretmiştim. Başkalarına daha önce böylesine ciddi bir ders vermemiştim.Bu işi elimden geldiğince iyi yapabilmek istiyordum. Çünkü şehre katkıda bulunabileceğim başka bir konu pek yoktu.
Çocuklarda bir süre gözlerini benim üzerimde gezdirmişti. Kimisi beni daha ilk kez görüyor, kimisi ise görse bile beni tanımıyordu.
Bakışlarım hemen yanı başımda dikilen Taehyung'a kaydı. Taehyung bir süre gençlerle birbirimizi incelemenizi beklemişti.
Daha sonrasında ona baktığımı fark etmiş, bana karşılık gülümsedikten sonra tekrar gençlere dönüp gür sesiyle bağırmıştı.
"Evet çocuklar, bu yeni öğretmeniniz, Jungkook. Bundan sonra eğitimlerinizi Jungkook verecek."
Çocuklar başlarıyla onaylayıp soru yağmuruna tutmaya başlamışlardı.
"Jungkook mu? Kaç yaşındasınız efendim?"
Bir çok çocuk yaşımı sormuştu. Sanırım biraz küçük gösteriyordum. Onları eğitebileceğime inanmamış gibilerdi.
Hepsi yaklaşık 17 ve 19 yaş arasında olmalılardı. Genç ve çevik gözüküyorlardı.
"28 yaşımdayım."
Gençlerin hepsi hep bir ağızdan inanamadıklarına dair sesler çıkarırken, kıkırdamadan edemedim.
Çok komik tepkiler vermişlerdi.
"Çok genç gösteriyorsunuz efendim!"
İçlerinden bir tanesi bağırdığında, yüzümdeki gülüş daha da büyüdü. Ancak bana efendim demelerinden biraz rahatsız olmuştum.
"Lütfen bana efendim demeyin. Samimi olalım. Hyung diye seslenebilirsiniz."
Çocuklar beni onayladıklarına dair kafalarını sallayıp kendi aralarında fısıldaşmaya başladıkları sırada, Taehyung'un beni dürtmesiyle birlikte ona doğru dönüp odağımı Taehyung'a verdim.
"Silah atışları yapabiliyor musun? Çocuklara bu konuda da eğitim verebilirsin eğer yapabiliyorsan."
Sorusuyla beraber kafamı hızla onu onaylar yönde salladım.
"Evet, evet. Pek profesyonel değilim ama kullanabiliyorum."
"Pekala, güzel! Ama şimdilik dövüş eğitimleri yeterli."
Onu tekrar başımla onaylamış ve konuşmuştum.
"Tamam o zaman."
"Şşşt! Kaynatmayın! Isınma hareketlerine başlayın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILL OR BE KILLED
FanfictionJungkook, erzağının bitmesiyle kendine yiyecek birşeyler ararken, Taehyung'un liderlik yaptığı bir küçük bir şehirle karşılaşır. Jungkook, açlığını dindirmek için bu küçük şehire gizlice girer ve depodan yiyecek bir şeyler çalar. Ancak işler pekte...