Yine book gibi olduğunu düşündüğüm bir bölümle karşınızdayımm
İlham gelmediği için biraz zorla yazdım bölümü o yüzden biraz uzun sürdüüüNeysee
bol bol yorum fırlatmayı unutmayın canlarrİyi okumalarr
♡☆
Ellerini Taehyung'un yanaklarında ve saçlarında gezdirerek ona olan özlemini gidermeye çalıştı.
En fazla bunu yapabilirdi çünkü."Bende sana dokunmak istiyorum."
Taehyung kısık sesiyle konuştuğunda, kelepçeli elini hareket ettirmeye çalışıp Jungkook'a dokunmak istemişti.
O an, bağlı olduğu kelepçelere yeniden küfürlerini sıralamıştı.Jungkook, hızla Taehyung'un hareket ettirmeye çalıştığı elini kavramış ve parmaklarını iç içe geçirmişti.
Belki bu şekilde dokunma isteğini biraz olsun yatıştırabilirdi."Ah, şu karantinadan bir çıkayım, seni doya doya seveceğim Jeon.."
☆
☆
☆
Jungkook, Taehyung'a kahvaltısını yaptırmış, aynı zamanda da keyifli bir şekilde uzun uzun sohbet etmişlerdi.
Hatta SeokJin'de yanlarına gelmiş ve onlara katılmıştı.
Taehyung her ne kadar kelepçeli olmasından dolayı memnun olmasa da ve gergin hissetse de, yanındaki sevgilisi sayesinde yine de huzurlu hissediyordu.
Jungkook, bir anlığına bile olsa, elini bırakmamıştı Taehyung'un.Yaklaşık bir buçuk saat boyunca beraber sohbet etmişlerdi.
Ancak Vegas'ın odaya girmesiyle birlikte bu sohbet bölünmüştü.Vegas'ın yüzündeki küçük sırıtış Taehyung'u rahatsız ederken, Jungkook ve Jin'i bunun aksine mutlu etmişti.
Bu sırıtış iyiye haberdi, öyle değil mi?Vegas elindeki birkaç kağıt parçasıyla yanlarında doğru gelirken, konuşmak için boğazını temizlemiş ve dudaklarını yalamıştı.
"Test sonuçları çıktı."
Jungkook heyecanla kenarında oturdu, Taehyung'un bağlı olduğu sedyeden kalkmış ve pür dikkat Vegas'ın söyleyeceklerini beklemeye başlamıştı.
Hâlâ Taehyung'un elini tutuyordu.
Bırakmayı da düşünmüyordu.
Hatta, aksine o anki heyecanıyla daha da sıkmıştı parmakları arasındaki eli.Taehyung ise rahat bir tavırla alttan sevgilisine bakıyordu.
Sonucun ne olduğunu az çok tahmin ediyordu ve asıl merak ettiği şey sevgilisinin vereceği tepkiydi.
Sevgilisi daha önemliydi."Söylesene artık!"
SeokJin sabırsızca sitem ettiğinde, Vegas kağıt üzerinde dolaştırdığı gözlerini kıkırdayarak Jungkook'a çevirmişti.
Sonucu asıl merak eden Jungkook olduğu için, direkt onunla göz teması kuracaktı."Aldığımız bütün örnekleri özenle inceledik ve Taehyung'un vücudunda hiç bir virüse rastlamadık. Yani artık iyileşti."
Jungkook sevinçle yerinde zıplamış ve hızla Taehyung'a dönüp kocaman gülümsemesi ile birlikte sıkıca sevgilisine sarılmıştı.
Virüsten kurtulmuş olmasının verdiği rahatlıkla sarılmıştı ona. Taehyung artık kendisi için hiç bir tehlike oluşturmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILL OR BE KILLED
أدب الهواةJungkook, erzağının bitmesiyle kendine yiyecek birşeyler ararken, Taehyung'un liderlik yaptığı bir küçük bir şehirle karşılaşır. Jungkook, açlığını dindirmek için bu küçük şehire gizlice girer ve depodan yiyecek bir şeyler çalar. Ancak işler pekte...