Selamlarr
Wattpad sorun çıkarmış aww
Neyse bunu aşağıda bölüm sonunda konuşuruzYazım hatası varsa özür dilerim
Bol bol oy ve yorum firlatinnn
Keyifli okumalarr
☆
"Uyanınca gireriz. Ayrıca eğer şu an girersek ikinci turu yapmadan bırakmam." dedim alayla karışık uykulu bir sesle.
Bununla birlikte o da gülmüştü.
Tek eli saçlarıma çıkmış ve yavaş yavaş okşamıştı.
Bu çok huzurlu ve değerli hissettiriyordu...
Onu sevdiğimde, o da tıpkı benim gibi mi hissediyordu?
Eğer öyle ise onu hep sevebilirim.Bu düşünce yüzümde belli belirsiz bir tebessüm oluşturmuştu.
Sonra belindeki elim harekete geçmiş ve ağır ağır beyaz tenini okşamıştım. Ben uykuya dalana kadar..☆
☆
☆
Yazardan~
İlk cesetten bu güne kadar, yedi cinayet daha işlenmişti şehirde.
Herkes çok telaşlanmıştı.
Katilin kim olduğu hala bulunamamıştı.Ancak Taehyung bu duruma karşı sinirini belli etmişti.
Han geldiğinden beri cinayetler artıyordu ve Taehyung Han'dan şüpheleniyordu.
Taehyung arkadaşlarına kızarak Han'ı karantinaya aldırtmıştı bugün. O adam göz altında tutulursa daha güvende olacaklarını düşünüyorlardı.Şimdi ise Vegas hariç herkes laboratuarda toplanmış ve Han'ı izliyordu.
Cinayetleri onun işlemiş olma ihtimali artık o kadar da imkansız gelmiyordu diğerlerine.Herkes şüphe içinde Han'ı izlerken, laboratuarın kapısının açılmasıyla birlikte bakışlar o tarafa dönmüştü.
Gelen Vegas'tı.
Vegas elindeki dosyayı arkadaşlarına gösterip telaşla konuştu.
"Cesetlerin kimliğini tespit ettik!"
"Kimmiş?!" diye sordu heyecanla Yoongi.
İlk işlenen cinayet, halktan biri olsa bile, diğer cesetler halktan değildi. Bu herkesi korkutmuştu."Cesetlerin hepsi rütbeliler.. Ya nöbetçiler öldürülmüş ya da pilotlar.."
Vegas sıkıntıyla iç çekip elindeki dosyayı çalışma masasına fırlattı ve boş bulduğu bir koltuğa oturdu. Bir yandan da Han'ı izliyordu.
"Hepsinin de yine kanları çekilmiş.. Anlamıyorum. Neden bunu yapmış olabilirler ki?" diye sitem etti Vegas.
"Namjoon, denekler sonuç vermedi mi hala?" diye sordu bu sefer.
"Hayır. Deneylere daha yeni başladık. Bir hafta sonra belirti göstermeye başlarlar. Ancak o zaman anlarız yeni varyant olup olmadıklarını." dedi Vegas'ın sorusunu cevaplayarak.Vegas bıkkınca yüzünü ovuşturmuş ve tekrar Han'a dikmişti gözlerini.
Ancak Han'ın hareketlerini görmesiyle kaşları çatılmıştı."Ne oluyor lan buna?"
Herkes Vegas'ın söyledikleriyle birlikte Han'a bakmaya başlamışlardı.
Han, yine üşüyormuş gibi titriyordu. Elleri haddinden fazla titriyordu.
"Buna defalarca kez şahit oldum. Elleri titriyor.. Sonra da üşümeye başlıyor. Teni de buz gibiydi hatta." dedi Taehyung daha önce yaşadıklarını anlatarak. Bu durum Vegas'ı şaşırtmış ve şüphelendirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILL OR BE KILLED
FanficJungkook, erzağının bitmesiyle kendine yiyecek birşeyler ararken, Taehyung'un liderlik yaptığı bir küçük bir şehirle karşılaşır. Jungkook, açlığını dindirmek için bu küçük şehire gizlice girer ve depodan yiyecek bir şeyler çalar. Ancak işler pekte...