"Odama! İzin verirsen dinleneceğim! Manyağın biri yüzünden yorgunluktan ölüyorum da!"
Diye çıkıştım hiddetle.
Beni yine ciddiye almazken, yüzünde herzamanki serseri sırıtışı oluşmuştu.
"Sana masaj yapmamı ister misin?"
Sözlerinden sonra gevşek bir tavırla göz kırptığında, yumruğumu sıktım.
Ancak bir cevap vermek yerine hızla odama gittim. Daha fazla onunla durursam, kafayı yiyebilirdim.
☆
☆
☆
Bir ay sonra~
Yazardan~
Koskoca bir ay geçmişti..
Herşey yolunda ilerliyordu.
Jungkook, artık çok daha iyi hissediyordu, travmasını atlatmış sayılırdı.
Hatta bu süreçte birkaç kere keşif ekibine katılmış ve zombilerle karşılaştığı bile olmuştu. Korkmuyor ve onlarla savaşabiliyor, atak geçirmiyordu.Bu bir ay içerisinde Taehyung ve Jungkook, daha samimi olmuşlardı. Taehyung hep onun yanında olmuş, ona destek olmuştu.
İlişkileri daha samimi olmakla birlikte, daha da çekişmeli olmaya başlamıştı tabii. Jungkook, samimiyetlerine güvenerek, artık Taehyung'tan çekinmiyor, ona küfürlerini bile diziyordu.
Hatta boğuştukları ve birbirlerine zarar verdikleri zamanlar bile oluyordu.
Artık Taehyung'un şehrin lideri olması Jungkook için bir şey ifade etmiyordu. Kafasına göre takılıyordu.Tabii bazen çileden çıkan Taehyung, kim olduğunu hatırlatabiliyordu ona. Ancak iki gün sonra kaldıkları yerden devam ediyorlardı..
"Hazırlan, seni güzel bir yere götüreceğim."
Taehyung heyecanla Jungkook'un odasına dalmış ve bağırmıştı.
Jungkook yattığı yerden korkuyla sıçrarken, kaşlarını çatmış ve sesini yükseltip konuşmuştu.
"Kapı çalma adetin yok mu senin?!"
"Bırak kapıyı şimdi. Kalk hadi!"
Jungkook merakla yatağından kalkarken konuştu. Çatık kaşları düzelmişti.
"Nereye gideceğiz?"
"Sürpriz. Hadi çabuk ol."
Taehyung Jungkook'a konuşma fırsatı bile vermeden odadan çıkmış ve Jungkook'u beklemeye başlamıştı.
Jungkook, neler olduğunu anlamazken, daha fazla sorgulamamış ve üzerini değiştirmeye başlamıştı. Rahat birşeyler giymişti.
Odasından çıkıp Taehyung'un yanına ilerledi ve sabırsızca seslendi.
"Hazırım, hadi gidelim."
Taehyung'un bakışları Jungkook'u bulduğunda, yanına adımlamış ve beraber kulübeden çıkmışlardı.
Jungkook heyecanına engel olamıyordu çünkü Taehyung ilk defa onu bölye bir yere götürüyordu.
Şehrin kapısına doğru ilerlediklerini fark eden Jungkook, heyecanla Taehyung'a döndü.
"Dışarıya mı çıkacağız?"
Taehyung onu başıyla onaylamıştı.
"Yanıma silah almadım ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILL OR BE KILLED
FanfictionJungkook, erzağının bitmesiyle kendine yiyecek birşeyler ararken, Taehyung'un liderlik yaptığı bir küçük bir şehirle karşılaşır. Jungkook, açlığını dindirmek için bu küçük şehire gizlice girer ve depodan yiyecek bir şeyler çalar. Ancak işler pekte...