8. Ali

942 89 15
                                    

Bir Hafta Sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir Hafta Sonra

🌴

Sanırım geçmeyen zaman üretmişlerdi.  Yürümüyor, dakikalar olabildiğince sıkıntılı geçtiği için etrafa tiksinti dolu bakışlar atıyordum.

Sanki kötü olan bütün negatif enerjiler birikmiş bana ıstırap çektiyordu. Çünkü şuan abim ile toplantıdaydım. Babam ise evde istihare edeceğini söylemişti.

Sebebini çok iyi biliyordum. Sırf beni bu canına yandığımın!! fabrikasına yollamaktı amacı.

Şuan iyi olan tek şey ise, toplantı masasında Ramazan'ın da oturuyor olmasıydı. Arada bir ayakkabısının ucuyla ayağıma vurup oflamamam için gözleriyle işaret veriyordu. Ben ise ona sıkıntı dolu bakışlar atıyordum.

"Evet arkadaşlar, asgari ücret zamından sonra yeni maaşları 1 ocaktan itibaren ayarlamamız lazım. Hatta şimdiden düzenlemeler yapılsın. Sisteme girilsin" bunu söyleyen babamdan sonra en yetkili ikinci patron olan abim Ömer'in ta kendisiydi.

Muhasebeden sorumlu şef İzzet araya girerek "Bu gidişle bazı işçileri çıkarmak zorunda kalabiliriz Ömer bey. Yoksa maddi açıdan sıkıntı dolu bir dönem geçirebiliriz!" dedi.

"Dur bakalım İzzet bey. Şimdilik ilk hedefimiz işçileri çıkarmak değil, üretim ve ihracatı ve rekabet gücünü artırmak olsun"

Alt dudağımın kenarını ağzıma alarak dişleyip bırakıyordum. Abim çaktırmadan göz ucuyla bana baktığında, kaşlarımı yukarı kaldırarak beni konuşturmamasını işaret ettim. O ise bu durumumdan haz alarak yamuk bir gülüş bıraktı.

"Sen ne dersin Kenan, yeni asgari ücret zamı makro ve mikro açısından fabrikanın gidişatını hangi yönde etkiler sence?" diye sorunca, dudak büküp başımı iki yana salladım.

Sonra da tıpkı dersine çalışmayan, öğretmen soru sorunca kendisinden önce söz hakkı alan, soruya tam takır cevap veren çocuğa özenen öğrenci gibi hafiften sırıtıp "Tamamen sana katılıyorum Ömer bey" dedim.

Beğenmedi cümlemi. Nırçlanıp "Olmaz öyle, sende patronun çocuğu olarakdan bir söz hakkı kullanman lazım. Bize bir fikir belirtmen gerek!" diye diretti.

"Haaa, ımmm iyi söyleyeyim bari" dedim ve işi biraz garipseyip Allah ne verdiyse ağzımı açıp gözümü yumdum.

"Yani askeri ücretin artması" diye söze girdiğimde Ramazan elini ağzına götürüp kıkırdadı

YABANCI YÜREK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin