Son Buluşma

1.2K 89 8
                                    

BİR HAFTA SONRA

🌴

Televizyon kanalını tam değiştirecekti ki, ekranda gördüğü fotoğraflarla öylece yerinde kalakalıp nefesini tutmuştu kumral delikanlı. Çünkü haber kanalında Senar'ın ve Ali'nin yan yana fotoğrafları belirmişti.

"Haberin merkezinde ana haber merkezinden iyi akşamlar!

Bugün gerçekleştirilen "Yılın İnsanları Ödülleri" sahiplerini buldu. Her yıl Sanat, Spor ve İş hayatlarında yenilik getiren, farkındalık yaratan ve bu uğurda kahramanlık mücadelesi gösteren kişilere dağıtılan ödül 2022 yılının son ayında da sahiplerini buldu"

Git gide daha güç nefes alıyor. Göğsü sinir, öfke ve özlemden daha çok sıkışıyordu. Bir elini kalbine götürmüş diğer eliyle kavradığı kumandayla kanalı tam değiştiriyordu ki, Senar kendisine uzatılan mikrofona baktmıştı. Akabinde sanki Kenan'da onu izliyormuş gibi kameralara gülümsemişti.

Spiker: Senar bey, öncelikle yıllar evvel ailenizle birlikte iç savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınmışsınız bu doğru mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spiker: Senar bey, öncelikle yıllar evvel ailenizle birlikte iç savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınmışsınız bu doğru mu?

Senar: Evet doğru.

Spiker: Peki özel değilse Türkiye'ye alışma sürecininizi bize kısaca anlatabilir misiniz? Ayrıca Kenan üsteğmen ile çok yakın bir dost olduğunuz söylendi. Günün anlam ve önemi için kısa bir konuşma yaparsanız ülke adına çok müteşekkir olacağız?

Senar: Açıkçası Türkiye'ye alışma sürecim de çok zorluk yaşamadım. Çünkü sırtımı güvenle dayadığım insanların mahallesinde büyüdüm, hayat buldum.
Bunlar arasında özellikle kömür gözlüm dediğim üsteğmen Kenan. Can dostlarım bildiğim Muzaffer, Yakup ve Ramazan. Onlara da kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum buradan. Onları çok sevdiğimi birde buradan duyurayım.

Kenan'ın gözlerinden bir damla yaş akıp yanağından süzülünce, soluk renk almış yanaklarını elinin tersiyle silip hasret kaldığı sese daha bir kulak kabartmıştı.

Senar: Üsteğmen Kenan ile hem yol arkadaşı, hemde can yoldaşıyız. Bu hep öyle oldu, hepte öyle kalacak. Onun gözünden akacak tek bir yaş, sel olur beni ancak boğar. Buradan onu çok özlediğimi.... B-bir an önce toparlanmasını diliyorum.

Senar: Son olarak Şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine sevdiklerine baş sağlığı diliyorum. Vatan sağolsun!!

YABANCI YÜREK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin