~END~

18.3K 535 76
                                    

HARITH menoleh kearah Aulia yang sedang duduk disebelahnya sambil mendukung Harraz ditangan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HARITH menoleh kearah Aulia yang sedang duduk disebelahnya sambil mendukung Harraz ditangan. Senyuman lembut ditayangkan.

"sayang... Jom kita gie makan! Sayang nak makan apa?" ujar Harith sambil menayang senyum.

Aulia memandang kearah Harith. "hm... Sayang nak makan nasi campur."jawab Aulia.

"Alright... Nasi campur it is!" ujar Harith seraya menekan pedal minyak.

Kereta Mercedes Benz itu dipandu menuju kearah satu restoran. Setelah sekian lama memandu, Harith memarkir keretanya.

Harith keluar dari kereta dahulu lalu terus berlari ke arah pintu Aulia. Pintu itu dibuka.

"let's go princess!" ujar Harith dengan senyuman manis.

"seriously princess?" ujar Aulia sambil tertawa kecil.

"dah jadi mak orang pun masih lagi princess ke?"

Harith tersenyum lebar. Satu kucupan ringkas dihadiahkan di pipi mulus itu. Tidak lupa juga Harraz yang berada di dakapan Aulia.

"walaupun dah jadi mak orang, sayang still lagi cantik dan menawan macam princess... Sebab tu lah abang panggil princess" ujar Harith dengan senyuman.

"habis tu abang apa? Prince gitu?" tanya Aulia.

"haah... Prince on a black horse hanya untuk princess Aulia" ujar Harith lagi.

Aulia tersenyum lebar. "Dah lah... Macam macam betul!"

* * * *

"Waaaaahhhh... Waaahhhhhhh!!"

Aulia sejak dari tadi cuba untuk menenangkan Harraz yang asik menangis sahaja tiada henti. Makanan di depan mata masih lagi belum diusik.

"nah abang... Turn Lia pulak!" ujar Aulia seraya memberi Harraz kearah Harith. Harith mengambil Harraz yang sedang asik menangis itu.

"Waaahhhhhhh!"

Peluh sudah membasahi dahi. "Harraz... Harraz kenapa ni? Jangan lah buat papa cam ni... Harraz nak cucu ke?" ujar Harith seraya menepuk-nepuk punggung si bayi cuba untuk menenangkannya. Aulia pula yang makan sekarang.

"sini abang! Abang pulak makan!" ujar Aulia seraya menghulurkan tangan kearah Harith.

Kini Harith pula yang sambung makan manakala Aulia menjaga Harraz.

"Harraz berak ke?" ujar Aulia seraya memeriksa pempers yang dipakai namun kosong. Aulia menggaru kepala.

"shhh.. Sayang mama... Jangan lah nangis.. Mama kat sini.. Susu nak susu?" ujar Aulia seraya mengeluarkan botol susu. Harraz mengelak dari susu itu tidak mahu minum.

UNPLANNED MARRIAGE Where stories live. Discover now