21.rész | Noah

2.9K 116 15
                                    

Figyelem! Erőszakos és durva jelent, csak saját felelősségre olvasd!!!

     Ártatlan szemeiből süt rám a megvetés és az izgalom. Teljesen felhevült az egész teste, fájdalmas hozzáérni.

— 'tán másra számítottál? — döntöm oldalra a fejemet.

— ennyi nem elég. — szégyenlősen tekint rám, és közben a mellettünk ülőkre is néhány pillantást vet.
Ez kell neki. Hogy irányítsam, és a tulajdonomként kezeljem. Megveszek érte, ilyen fajta alázatot még sosem tapasztaltam.

— könyörögj érte. — parancsolok rá.

— könyörgöm. — suttogja, mintha bármit is szégyellnie kellene.

— nem hallom. Mégegyszer. — kezemet fülem mögé teszem, hogy jelezzem neki, beszéljen hangosabban.

— kérlek Noah. — mondja határozottabban, de még mindig nem elég hangosan.

— így nincs értelme. Túl nagy a zaj.

— Noah, könyörgöm dugj már meg.

     Na erre már a szomszéd hölgy is felkapta a fejét, akinek épp tömény piát öntött a szájába a felette álló faszi, és elmosolyodott. Tudja, hogy ez a világ mivel jár, miről szól. Az itt hemzsegő lányok többsége képes saját maga érdekét félretenni azért, hogy megkapja amit akar. És mindegyik egyet akar. Faszt. Hatalmat. Uralkodást.
      A gazdag fickók legnagyobb része meg is adja ezt a lányoknak. Nem hazudnak, hogy mást nem kefélnek halálra, viszont istenítik azt a puncit, ami őket szolgálja, és ez felruházzák a lányokat olyan alázattal, aminek nem lehet ellenállni. Nagyon alvilági ez az egész, de tényleg gyönyörű.
Persze vannak olyanok is, akik ezeket a lányokat szexrabszolgákká tesznek, és árulják őket, mintha egy piacon lennének. Pont ez a hátulütője. Nem tudod hogy épp egy olyan emberrel találkozol, aki szentélyt állít neked, vagy olyannal, aki eladja a tested a dark weben.
     Ez a mellettünk lévő kurva régi vendég itt, mindig ezzel a fickóval van itt. Ujján gyűrű díszeleg, tehát a csávó nős, de otthon minden bizonnyal nem kapja meg, amit akar.

A hideg kiráz, ha arra gondolok, hogy ha nem jöttem volna ma ide, akkor most valószínűleg itt lenne megkötve és több faszi molesztálná.
Odafütyülök a szomszéd csajnak, és biccentek neki, hogy jöjjön ide. Ez bevett szokás itt, hogy ha a partner megengedi, akkor tovább adják a lányt. Ezt egy apró bólintással jelezzük egymás felé. Ha valaki észrevehetetlen fejrázással jelez, akkor a leány nem elérhető.
Lilybethet pedig tuti kurva isten, hogy senkinek nem adom tovább.

— gyere ide — szólok hangosabban a csajnak.

— mi? — Lilybeth ide-oda néz, menten eltudna ájulni az izgalomtól.

— kortyolj bele, és köpd a szájába. — oda sem figyelve Lilybeth-re, utasítom a lihegő kurvának, akin alig valami, melltartó nincs is csak egy lehelet vékony cérna bugyit visel. Mint nő engem egyáltalán nem hoz lázba, és az arca sem a legszebb. Festett szőke haja van igénytelenül eldolgozva, látszódó póthaj van rögzítve fején, sminkje túlzó és néhol elkent.

— nyisd a szádat tündérkém. — Lilybethnek kezd beütni a spuri, és bár nagyon kis mennyiséget kapott a számból, mégis megérezhető. Tudta, hogy így is úgy is azt kell tegye, amit mondok és a rend kedvéért jobb, ha szót fogad.

— Elena — tudatta velem ezek szerint Elena a nevét.

— leszarom, nem kérdeztem.

Elena ezután megforgatta a szemét és Lilybeth-re koncentrált, az égető folyadék ahogy a szájába került hezitált, de végül lenyelte.

Attitűd | COMPLETED ✅Where stories live. Discover now