Lily :
Magam sem értem mi vett rá arra, hogy bemenjen a szobájába. Hogyan lehetek ennyire naív? Szörnyen kevés élettapasztalattal rendelkezem és nem vagyok biztos abban, hogy pont vele kellene az első komolyabbat megszereznem, de hiába mardos a bűntudat, imponál nekem, hogy engem akar. A saját anyámon kívül senki nem látott engem még meztelenül, és ő is csak csecsemő koromban. És ez az ingerküszöböm teteje, az alján ott csücsül, hogy még senki nem fogta meg a kezem, nem mondta nekem, hogy csinos vagyok, illetve beszélgetést sem kezdeményeztek velem túl sokan.
De akkor miért pont ő? Miért a durvasága fog meg? Miért tetszik ez nekem ennyire? Hallom, ahogy a másik szobában rám gondol, és elönt a szégyenérzés. Én tényleg nem tudom mit kéne ezzel kezdenem. Menjek oda, mint egy idióta? Hát persze. Maximum kinevet. Ennél értem már át komolyabb megaláztatásokat is, amióta gimibe járok.
Bekopogok, tanulva a hibáimból és megvárom, amíg engedélyt ad. Kezdek megkérdőjelezni magammal kapcsolatban mindent. Talán azért ragaszkodom ennyire a vallásomhoz, mert azt akarok, hogy valakinek legyen hatalma és uralma felettem? Nem tudom. Nem tudom milyen választ akarok.
Félve lépek be az ajtón, az elmém mélyén abba keménykedik, hogy ha megkaparintja amit akar, akkor békén hagy és nem fog többé zargatni. A szívem mélyen pedig az ellenkezőjét akarom. Na pontosan ezért vagyok ostoba naív kislány. Ezért volt neki igaza.
Túl sok nővel volt már dolga és túl jól ismeri az emberi testet ahhoz, hogy ne ismerje a mozdulatokat. Valahogy engem most mégis másként kezel. Biztos elárulja egyszer miért. Nem én lennék az első szűz, akivel már volt dolga. A gimiben sokat pletykáltak róla, egy élő legendának tartják az ottaniak.
Válaszai, amit félve teszek fel neki kicsit megnyugtatnak, érzem és látom rajta, hogy különösen nem vonzom őt, és semmi mást nem akar, csak tanítani.—[...], vedd le a pizsamádat és menj be a fürdőbe.— utasítja Noah.
— nem engedelmeskedhetek neked. — válaszolom azt, ami először jut eszembe, hogy húzzam az időt. Ebbe most nyakig belemásztam és valahogy ki kell hátrálnom belőle. De Noah, mintha olvasott volna a gondolataimban.
— most már nem menekülhetsz. Elkaptalak kislány, és ha nem engedelmeskedsz, akkor kényszerítelek rá. — fenyeget meg, majd hirtelen felém lép és mielőtt sikítanék befogja hatalmas tenyerével a számat.
— sss. Nem hall téged senki. Engem meg idegesít még mindig a hangod.
— basszuskulcs. — érthetetlenül kiabálok Noah kezei közül, de az túl erősen fog. Sose mondtam ennél csúnyább szót ki, és ezt is félve.
— fogsz még majd ennél cifrábbakat is kiabálni Lilybeth. — majd figyelvén arra, hogy mennyire fokozott lelki állapotban vagyok óvatosan megemel és a fürdőszobába visz.
Noah :
Nem hazudok neki, de csak is azért, mert semmilyen tapasztalattal nem rendelkezik. Elhinné, ha azt mondanám neki, hogy az ég zöld. Egy percre mintha olvastam volna a gondolataiban, amikor ijedten rám nézett. Menekülni akart, de az sajnos nem lehetséges. Lilybeth a mai napon más lesz, mint a többin. Sőt, ezentúl minden egyes nap más lesz, mint ezelőtt.
Miután Lilybeth édes megpróbálta elkáromkodni magát, óvatosan felemeltem. Igyekezett visszatartani a kiabálását, ami amúgy teljesen felesleges volt. Cseppet nem idegesített. Inkább megakadályozta volna kiabálása, hogy tartsam magam az elveimhez. Így is minden erőmre szükségem volt, hogy ne rontsam meg rögtön.
— bízol bennem? — állítom lábra a fürdőbe miközben magam felé fordítom.
— nem. — értékelem az őszinteségét és ezért is tartom őt már most többre, mint az összes partnereimet, akikkel dolgom volt. Ők lehazudták nekem a csillagokat az égről, hogy a kedvemben járjanak. Épp ezért adom meg most neki azt, mit még soha senkinek. Őszinte leszek hozzá.
— helyezd le a karod az oldalad mellé. Nem bántalak. — utasítom. — ne takargasd magad. Gyönyörű vagy Lilybeth.
Muszáj enyhítenem benne a gátlásait, el kell higgye, hogy nincs mitől tartania. A teste természetes látvány, és az meg hogy ilyen kecses az csak egy plusz.
Fejét ide-oda forgatja, nem akar se rám nézni, se megtenni, amit mondok.— jó, akkor mondom másképp. Nem olyan rég végig kellett néznem egy olyan nőnek a boncolását, akit homlokon lőttek. Előtte nem sokkal emberi agyba kellett turkálnom. Szerinted egy nő test elriaszt? — a gondolat, hogy ennyire bevezetem őt a magánéletembe kissé engem is megriaszt, de talán ez működni fog. — akarsz beszélni róla?
— mi történt a nővel? — néz rám mostmár kicsit megkönnyebbülve.
— hűtlen volt a férjéhez. — azért abba nem vezetem be, hogy a maffia világ egyik legsikeresebb nője volt, minden szörnyűséget nem kell tudnia. Ehhez túl ártatlan.
— én megbízom benned. — mondom az őszintét ismét. A légynek sem merne ártani, nem hogy nekem.
Lilybeth megadja magát, és hosszas gondolkozás után félőn leengedi a kezét előttem. Ugyan még mindig bő póló van rajta, de a mellbimbója ágaskodik.
— ügyes vagy Lilybeth. — dicsérem meg büszkén. Elmondhatatlanul fontos tudatni vele, hogy mindent jól csinál. — most tedd szét a lábad és ülj a kád szélére. Nem fogok olyat csinálni, amit nem akarsz.
Szeme elkerekedik, pupillája kitágul. Könyörgök némán neki, hogy vissza ne tartsa a levegőt. Ez nem csak neki kontroll játék, hanem nekem is. Nem akarok előtte elhasalni.
— ezt nekem nem lenne szabad csinálnom. — készül megfutamodni, de nem hagyhatom neki.
Megragadom a karját az ajtóban, és a falnak szorítom. Szívverése aggodalomra adna okot más helyzetben.Közel hajolok hozzá amennyire csak tudok, orrunk összeér én meg minden erőmet megragadva szavakat lehelek a szájába.
— nem csináltam volna semmit Lilybeth. Nézd csak meg mennyi az idő. — felpillant a mosdó szélén álló időjárás állomáshoz. — indulj iskolába.
Ezt akartam. Ne aludjon, gondolkozzon, szenvedjen, töprengjen azon, hogy mi lett volna HA... ha előbb engedelmeskedik, ha előbb jön be hozzám, ha nem faggatózik. De nem bánom. Ha megakar ismerni, megengedem neki. Viszont erre mielőtt figyelmeztetnem kell őt, de előtte felhívom Jess-t.
Amúgy is rühelltem a csajt, és bár Lilybeth évfolyamtársa nem hinném, hogy gyanakodna.
Lilyheth csak előttem bontakozhat ki. Mások előtt lakat kell védje...
YOU ARE READING
Attitűd | COMPLETED ✅
RomanceFIGYELMEZTETÉS‼️ERŐS IDEGZETŰEKNEK‼️‼️ Noah Lewis - az ateista szörnyeteg, akinek egyetlen célja van, hogy megszerezze, ami őt illeti. Lily Thompson - a vallásos lány, aki hűséget tett egy Istennek, átadva magát egy magasztos hatalomnak. A két most...