KÖZBESZÓLÁS!

1.3K 103 16
                                    



Sziatok kedveskék!
Elérkezett az a pont, amikor már nem tudom és nem is akarom szó nélkül hagyni a történéseket!

A TikTok-on és itt is szoktam olyan véleményeket kapni, amiket nem tudok megérteni!

Ha fiatalnak érzed magad, azzal nincsen baj, én korrekt módon jelzem minden jelent előtt, hogy ne olvass, ha nem bírod! Ezért nem vagyok hajlandó lejjebb adni, mert valaki lelkét sérti.

Én tiszteletbe tartom, ha valaki nem érzi ezt a műfajt magáénak, de akkor ne olvass Tőlem semmit! 2 kisgyerek, egy háztartás egy férj és 4 háziállatt mellett éjszakákba nyúlóan dolgozom ezen a történeten, és ezzel az ebbe fektetett munkámat becsmérli az, aki értetlenkedik, és mocskolódik.

Mégegyszer felhívom a figyelmet, ha agyilag és lelkileg nem vagy érett egy ilyen témához, azt én teljes mértékig megértem és becsülöm, de akkor ez fordítva is legyen így!

Bármikor elérhető vagyok Nektek, ha kérdésetek van, szívesen beszélgetek bárkivel bármiről, hisz fantasztikusan vagytok mind! De ne becsméreljetek úgy, hogy ha minden bizonnyal nem vagytok képbe ezzel a témával...

Akinek, nem inge....

A többi olvasómnak, akik folyamatosan buzdítanak, bíztatnak és lelkesítenek, annak hatalmas ölelés és csóközön, TI VAGYTOK A LEGSZUPEREBBEK! ❤️

Attitűd | COMPLETED ✅Where stories live. Discover now