És még csak sírni sem tudok egy jót basszus. Ez hihetetlen, lassan minden érzésem szerte foszlik, nem tudom irányítani a bennem lakozó energiákat. Elfogadtam azt a tényt, hogy ameddig lehetőségem van rá, addig azért akarok létezni, hogy Noah parancsait kövessem, mert én ezt akarom. Szeretem ezt a fajta érzelmet, amit kivált a lelkemből és a testemből egyaránt, életben tartja a szunnyadó vágyaimat. Erre biztosan születni kell. Viszont kell egy megfelelő partner, aki megfelelő pillanatban a megfelelő késztetéseket kihúzza a másikból.Az a pillanat, ahogy Noah egy idegen nő fenekéből szív ki valamit az orrával eszméletlen módon begerjesztett, ugyanakkor nagy feszültséget okozott bennem. Az, hogy végig a szemeimbe nézett és ezt az egészet tudatosan tette, próbára téve a hűségemet felé, egyszerre őrjítő és gyalázatos. Ezt nekem tanulnom kell kezelni. Nem jön magától, mint a levegővétel.
A tekintetéből áradt a vágy, de biztosan nem az előtte álló mozdulatlan lány miatt, hanem a reakciómtól. Szemeiből nem az látszódott, hogy feldühíteni akar, inkább meggyőzni szeretne arról, hogy bármilyen helyzetben van, hűséges érzelmileg felém. Nagyon ellentétes ez az egész, de bízom benne. Sosem gondoltam volna, hogy ezt teljes vállszélességgel ki fogom tudni jelenteni.
Ez egy ok-okozati összefüggés, amiben ő az ok, én pedig az okozat.Azonban minden kedves gondolatomat elhessegeti a látvány, hiába akarom irányítani, nem megy. A féltékenység úgy tör belőlem elő, hogy máshoz hozzáért, mint egy kirobbanni készülődő vulkán. És ebben az esetben lényegtelen, hogy valaki fenekét kényezteti-e, vagy csak egyszerűen megérintené valaki vállát. Hozzáért máshoz, aki nem én vagyok, és ezzel az én jelentősségemet értékeli alul.
Csalódottan és dühösen rontok be a szobájába, és keresek valamit... valamit, amivel kicsit nagyobb erőt tudok magamra aggatni.
Mielőtt még utánam eredt volna, azelőtt gyorsan szétnéztem a szobájában.
Nem egy nagy szoba, hasonló méretű, mint az enyém, de itt a fekete és a szürke szín dominál leginkább. Mondjuk azt nem vártam, hogy rózsaszín cuccokkal legyen feldíszítve a helység.Az ágy az ajtóval szemben található, erős fémszerkezetből van magas, rácsos támlával. Az ablak pont felette helyezkedik el, amin fekete sötétítő függönyök lógnak. Minimális díszlet, a komódon, ami az ágy mellett van, egy két könyv hever, nem mondanám rendezetlennek, de túl pedánsnak sem. Egy hatalmas türkös beépített gardróbszekrénye van, erősen árad belőle parfümének illata. Citrus, pézsma, és erős pacsuli elegyedik el a tároló közelében. Mélyet szippantok a levegőben, hogy az orromat átitassa a mámorító illat. Fehér orvosi köpenye egy szobainason lóg, frissen van mosva, de enyhe vérfoltok látszódnak rajta.
Először az éjjeli szekrényben nézek szét, nem meglepő módon dohányt és dohánykelléket találok benne, valamint egy üveg síkosítót.
Noah annyit dohányzik, hogy a bőréből már szivárog a keserű füst illata.
Bekukucskáltam az ágya alá, mint gondos szülő akik gyermekük kedvéért megnézik nem lakozik-e ott valami szörny.Amikor kinyitom a gardrób szekrényét szívok egyet a belőle kiáradó tiszta ruha illatból, amitől azonnal kiráz a hideg. A szekrény felső polcos részén, a gondosan összehajtogatott pólók mögött egy kis fekete bársonydoboz lapul. Nem illene turkálnom a cuccai között, de az istenit ő hányszor megtette már nem törődve a privát dolgaimmal? Ez amolyan elégtétel, legalább megtudja milyen érzés.
Előveszem tehát a kisméretű dobozt, és olyan kíváncsisággal nyitom ki, mintha kincs lenne benne. Ugyan nem kéne meglepődnöm a tartalmán, mégis nekem sikerült. Viszonylag sok kicsi zacskót találtam, bennük fehér porral, gondolom némelyik régebbi lehetett már ezért másabb a színe. Hangosabb beszélgetés üti meg a fülem az ajtó előtt, Noah hangját tisztán ki lehet hallani. A legfelső zacskót gyorsan kiveszem, és amikor meglátom, hogy a kilincs nem nyomódik le, akkor a benne lévő port az ínyemre kenem kicsit. Ez úgy is az, amit már adott nekem és semmi bajom nem volt tőle, had lássa milyen belevaló vagyok.
YOU ARE READING
Attitűd | COMPLETED ✅
RomanceFIGYELMEZTETÉS‼️ERŐS IDEGZETŰEKNEK‼️‼️ Noah Lewis - az ateista szörnyeteg, akinek egyetlen célja van, hogy megszerezze, ami őt illeti. Lily Thompson - a vallásos lány, aki hűséget tett egy Istennek, átadva magát egy magasztos hatalomnak. A két most...